«مسیر حاج قاسم» و «قله های افتخار» در یزد رونمایی شد
«مسير حاج قاسم» و «قله هاي افتخار» در يزد رونمايي شد
با حضور امام جمعه یزد؛

«مسیر حاج قاسم» و «قله های افتخار» در یزد رونمایی شد

دو سرود «مسير حاج قاسم» و «قله هاي افتخار» کاري از گروه هاي سرود کانون هاي مساجد استان يزد در مراسمي با حضور امام جمعه استان رونمايي شد.
شناسه خبر : 60065 تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۱:۰۰

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد، در مراسم تجلیل از فجرآفرینان انقلاب اسلامی با حضور امام جمعه یزد دو سرود « مسیرحاج قاسم» و« قله های افتخار» کاری از گروه های سرود کانون های مساجد یزد رونمایی شد.

این سرودها با همکاری ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان یزد و اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد تولید شده است.

«مسیرحاج قاسم» و« قله های افتخار» توسط گروه سرود غدیراز کانون فرهنگی هنری شهید الله دادی و گروه سرود گام دوم انتظار از کانون فرهنگی هنری امام حسن مجتبی (ع) یزد تولید و اجرا شده وموضوع  فجرانقلاب، شهدا و خانواده شهدا و حجاب در تولید و تنظیم این آثار محوریت داشته است.

حجت الاسلام «شیخ عباس زارع» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران یزد در آیین رونمایی از این دو اثرگفت: در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی برنامه های متعددی با همکاری دستگاه های فرهنگی استان اجرایی می شود که یکی از این برنامه ها تهیه سرود با همکاری کانون های مساجد استان و برگزاری مراسم تجلیل از فجرآفرینان استان است.

وی افزود: یکی از اهداف ما فعالیت های فرهنگی در راستای تبیین اهداف انقلاب با محوریت جوانان و نوجوانان است و سعی کرده ایم در این راستا از قالب هنر و سرود استفاده کنیم.

 

کلمات کلیدی: ستاد فهما استان يزد