مراسم تجلیل از ائمه جماعات برگزار کننده پویش « تجلیل از نوجوانان مسجدی» در یزد برگزار شد
مراسم تجليل از ائمه جماعات برگزار کننده پويش « تجليل از نوجوانان مسجدي» در يزد برگزار شد

مراسم تجلیل از ائمه جماعات برگزار کننده پویش « تجلیل از نوجوانان مسجدی» در یزد برگزار شد

ائمه جماعات برگزار کننده پويش « تجليل از نوجوانان مسجدي» درمساجد يزد قدرداني شدند.
شناسه خبر : 54015 تاریخ انتشار : ۷ دی ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۱:۰۶

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد، مراسم تجلیل از ائمه جماعت برگزار کننده پویش « تجلیل از نوجوانان مسجدی» استان یزد برگزار شد.

 

محسن رستگاری مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان یزد در این مراسم گفت: « پویش تجلیل از نوجوانان مسجدی» با هدف ترویج تشویق و جذب جوانان و نوجوانان به مساجد در سطح استان برگزار شد.

 

وی افزود: این پویش همزمان با برگزاری اجلاس سراسری نماز به همت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان یزد و ستاد اقامه نماز استان برگزار شد.

 

رستگاری ادامه داد: پیرو بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر تجلیل از نوجوانان توسط ائمه جماعات در اجلاس سراسری نماز، ما نیز سعی کردیم این رویکرد را در مساجد استان دنبال کنیم.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد بیان کرد: این پویش با اطلاع رسانی در سطح استان برگزار شد که ائمه جماعات در بین نمازهای جماعت در مساجد از نوجوانان مسجدی فعال و برتر مسجد خود تجلیل کردند.

 

وی ادامه داد: این طرح با هدف انس گرفتن جوانان و نوجوانان با مسجد و ارتباط با امام جماعت برگزار شد که امروز نیز از این امامان جماعت تجلیل می شود.

 

حجت الاسلام اکبر موسوی مدیر ستاد اقامه نماز استان یزد نیز در این مراسم گفت: هدف ما از برگزاری این پویش ها توجه به نماز در بین جوانان و نوجوانان است.

 

وی افزود: شعار امسال ما توجه به نسل نو با رویکرد مدرسه، مسجد و دانشگاه است.

 

مدیر ستاد اقامه نماز استان یزد ادامه داد: تقریبا نیمی از مدارس ما نماز ندارند و متاسفانه ما از نسل نو غافل شده ایم و معتقدیم در مدرسه ای که روحانی رفت و آمد دارد درصد بزهکاری در آن مدرسه کمتر است.

 

در پایان این مراسم نیز از ائمه جماعات برگزار کننده پویش « تجلیل از نوجوانان مسجدی» تجلیل و قدردانی شد.

 

کلمات کلیدی: ستاد فهما استان يزد