ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد با دانشگاه علوم پزشکی استان تفاهم نامه امضا کردند
ستاد هماهنگي کانون هاي مساجد يزد با دانشگاه علوم پزشکي استان تفاهم نامه امضا کردند

ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد با دانشگاه علوم پزشکی استان تفاهم نامه امضا کردند

تفاهم نامه همکاري دانشگاه علوم پزشکي يزد با ستاد هماهنگي کانون هاي مساجد استان يزد امضا شد.
شناسه خبر : 53956 تاریخ انتشار : ۳ دی ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۴:۱۶

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد، در راستای تقویت مردمی سازی نهادهای حاکمیتی و استفاده از ظرفیت های مردمی در مساجد، تفاهم نامه همکاری با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی یزد و مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد امضا شد.

محسن رستگاری در این نشست با اشاره به فعالیت کانون های مساجد در استان گفت:  مجموعه کانون های مساجد شبکه مردمی است که با قریب به 850 کانون عمومی و حدود 50 کانون تخصصی خواهران در استان یزد فعالیت می کند.

 

وی افزود:کانون های مساجد یک شبکه مردمی با پیوست مسجد در محلات هستند و این حضور مردمی اتفاقات خوبی را در محلات رقم می زند. 

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد ادامه داد: ورود مردم در امر حاکمیت و همچنین استفاده از ظرفیتهای مردمی در محلات ، هدف اصلی مردمی سازی است.

 

سید مهدی هاشمی باجگانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی یزد نیز در این نشست گفت: دانشگاه علوم پزشکی با توجه به گستردگی که دارد حجم عظیمی از جامعه را دربرگرفته است.

 

وی افزود: سلامت حوزه ای است که واقعا به حضور مردم نیاز دارد. ازاین رو امروز مردمی سازی حوزه سلامت را در پیش گرفته ایم و شاهد اتفاقات خوبی در این راستا هستیم.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یزد ادامه داد: برای استفاده از بسترهای اجتماعی و حضور نمایندگان مردمی سعی کردیم با تفاهم نامه در مسیر مردمی سازی حرکت کنیم. گروه های مردمی ظرفیت های بالایی دارند و ما با ایجاد تفاهم نامه سعی داریم به صورت تخصصی در این میدان ورود کنیم.

 

هاشمی افزود: اهداف تفاهم نامه تامین و حفظ ارتقای سلامت جسمی، روانی، معنوی و اجتماعی جامعه، بسیج منابع مختلف با اتخاذ تحقیقات و فناوری و مدیریت کسب و کارها در راستای ارتقای سلامت مردم، برگزاری رویدادهای علمی و آموزشی و فرهنگی است.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یزد ادامه داد: سازمان های مردم نهاد و خیرین یکی از سازمان های موجود در دانشگاه است که سعی کرده ایم با هدفمند کردن فعالیت های این نهادها در مسیرتعالی گام برداریم.

 

کلمات کلیدی: ستاد فهما استان يزد