از اجرای پویش کتابخوانی تا اجرای سرود در هفته کتاب و کتابخوانی در کانون های مساجد یزد
از اجراي پويش کتابخواني تا اجراي سرود در هفته کتاب و کتابخواني در کانون هاي مساجد يزد
مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد خبر داد؛

از اجرای پویش کتابخوانی تا اجرای سرود در هفته کتاب و کتابخوانی در کانون های مساجد یزد

مدير ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد يزد با اشاره به برنامه هاي هفته کتاب گفت: از پويش کتابخواني تا اجراي سرود در هفته کتاب و کتابخواني از جمله برنامه هاي ما در اين هفته است.
شناسه خبر : 52902 تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۳:۰۸

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد، محسن رستگاری با اشاره به برگزاری برنامه های فرهنگی در هفته کتاب گفت: همزمان با این هفته برنامه های ترویجی و تبلیغی در زمینه کتاب و کتابخوانی در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان یزد برگزار می شود.

 

وی افزود: برنامه های کتاب و کتابخوانی در طول سال توسط کانون های مساجد در استان اجرا می شود اما در این هفته به صورت ویژه برنامه ها پیگیری می شود و جوانان و نوجوانان برنامه های مختلفی را با محوریت مساجد انجام می دهند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد بیان کرد: شنبه های با کتاب از جمله برنامه های ما است که در روزهای شنبه و در بین نماز در مساجد اجرا می شود و هر کدام از نوجوانان به مدت دو دقیقه یک کتاب را برای مردم معرفی می کنند و با حضور امامان جماعت این برنامه ها اجرایی می شود.

 

رستگاری گفت: همزمان با این هفته اجرای سرود ویژه کتاب و کتابخوانی در مساجد، تجلیل از نویسندگان کانونی، بازدید از کتابخانه کانونی مهدیه اشکذر نیز با حضور در کانون ها صورت می گیرد.

 

وی ادامه داد: اهدای کتاب به سه کانون برتر و فعال در حوزه کتاب و کتابخوانی حضور در برنامه صدا و سیما مرکز استان، پخش مستند کتابخانه مهدیه شاهدیه از جمله برنامه های دیگر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان یزد است که به محوریت مساجد اجرایی می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد گفت: سخنرانی در نمازجمعه و تبیین برنامه های کانون های مساجد، نمایشگاه کتاب در محل نماز جمعه، ایستگاه مطالعه در محل نماز جمعه نیز در این هفته اجرا می شود.

 

وی گفت: هدف ما جذب جوانان و نوجوانان به مساجد است و سعی داریم با برنامه های تبلیغی و ترویجی در زمینه کتاب و کتابخوانی بتوانیم این اهداف را دنبال کنیم.

 

کلمات کلیدی: ستاد فهما استان يزد