اجرای طرح پویش کتابخوانی « طراوت » در مساجد منتخب یزد/ ایجاد کتابخانه تخصصی نوجوانان در مساجد
اجراي طرح پويش کتابخواني « طراوت » در مساجد منتخب يزد/ ايجاد کتابخانه تخصصي نوجوانان در مساجد
مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد یزد خبر داد؛

اجرای طرح پویش کتابخوانی « طراوت » در مساجد منتخب یزد/ ایجاد کتابخانه تخصصی نوجوانان در مساجد

مدير ستاد هماهنگي کانون‌هاي مساجد يزد از برگزاري طرح پويش «کتابخواني طراوت» ويژه کانون‌هاي مساجد منتخب و راه‌اندازي کتابخانه تخصصي نوجوانان در مساجد يزد خبر داد.
شناسه خبر : 52850 تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۴:۰۷
به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد، محسن رستگاری مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد با اشاره به اجرای برنامه های مسجدی با محوریت کتاب گفت: یکی از برنامه‌های ما در ستاد استان اجرای برنامه‌ها با محوریت کتاب است و سعی کرده‌ایم به منظور ترویج کتاب و کتابخوانی از طرح‌های مختلفی بهره‌مند شویم.

وی افزود: به این منظور یکی از طرح‌های ما « پویش کتابخوانی طراوت» است که در این طرح ما سعی کرده‌ایم از مشارکت کودکان و نوجوانان بهره‌مند شویم.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد یزد بیان کرد: در این راستا ما بسته‌های کتاب و کتابخوانی را به مساجد مجری طرح طراوت اهدا کرده‌ایم که هدف‌گذاری نیز مبنی بر ایجاد کتابخانه تخصصی نوجوانان در مساجد است.

رستگاری بیان کرد: در این طرح تعداد ۶۰ جلد با مشارکت مساجد منتخب به مسجد اهدا شده است که به صورت وقف در گردش این کتاب‌ها توسط نوجوانان مطالعه می‌شود.

وی ادامه داد: در این پویش هر فردی می‌تواند کتاب‌های طرح را تهیه کرده و مطالعه کند و با تهیه فیلم یا کلیپ دو دقیقه‌ای در این پویش شرکت کرده و جایزه دریافت کند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد یزد بیان کرد:‌امیدواریم با مشارکت مردمی نیز بتوانیم وقف کتاب را شاهد باشیم و در مساجد بتوانند با این مشارکت کتابخانه‌های تخصصی خود را راه‌اندازی کنند.

وی گفت: علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب سایت « طرح طراوت» کانون‌های مساجد یزد مراجعه کرده یا با شماره ۰۳۵۳۸۳۴۱۹۱۱ تماس بگیرند. 
کلمات کلیدی: ستاد فهما استان يزد