بیانیه ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد به مناسبت 13 آبان، روز ملی استکبار ستیزی
بيانيه ستاد هماهنگي کانون هاي مساجد يزد به مناسبت 13 آبان، روز ملي استکبار ستيزي

بیانیه ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد به مناسبت 13 آبان، روز ملی استکبار ستیزی

ستاد هماهنگي کانون هاي مساجد استان يزد به مناسبت 13 آبان و روز ملي استکبار ستيزي بيانيه اي صادر کرد.
شناسه خبر : 52689 تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۹:۰۲

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد، ستاد هماهنگي کانون هاي مساجد استان يزد به مناسبت 13 آبان و روز ملي استکبار ستيزي بيانيه اي صادر کرد که متن ان به شرح زیر است؛

۱۳ آبان برگی زرین در تاریخ استکبارستیزی ملت ایران است. روزی که دانشجویان پیرو خط امام، آخرین لانه فساد و جاسوسی شیطان بزرگ آمریکا را در ایران به تسخیر درآوردند. و این حماسه به قدری شکوهمند بود که امام‌ راحل آن را انقلاب دوم، و حتی مهم‌تر و بزرگ‌تر از انقلاب اول خواندند و حالا ما مسجدی ها و افسران جنگ‌ نرم با امام زمان (عج) عهد می‌بندیم، که بیانیه پرمفهوم گام دوم رهبر فرزانه انقلاب را جامه عمل بپوشانیم.

رخداد‌های سه گانه ۱۳ آبان، از تبعید حضرت امام خمینی در سال ۱۳۴۳ با دستور شاه تا کشتار وحشیانه دانش آموزان انقلابی به دست دژخیمان رژیم پهلوی و سپس تصرف حماسی و انقلابی لانه جاسوسی امریکا در تهران به دست دانشجویان مسلمان پیرو خط امام (ره) در سال ۱۳۵۸ که منجر به ثبت یوم الله ۱۳ آبان به عنوان «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» در تقویم تاریخی کشور عزیزمان شده است، درس‌ها و عبرت‌های بزرگ خود را کانون بیداری سایر جوامع و ملل تحت سلطه امریکا و سیاست‌ها و راهبرد‌های شیطانی و ضد بشری استکبار در تاریخ معاصر قرار داده است، به گونه‌ای که هر روز شاهد آزادسازی ملت‌ها از یوغ سلطه و استکبار امریکایی و کوچک شدن جغرافیای سلطه‌گری در عالم شده است.

13 آبان به عنوان نماد روز استکبار ستیزی است و امروز که شاهد جنایات عظیم و وحشتناک رژیم صهیونیستی با همکاری آمریکای جنایتکار در کنار مردم بی دفاع غزه و فلستین هستیم این جنایات عظیم را محکوم کرده و خواستار وحدت جامعه مسلمین در مقابل این جنایتکاران هستیم.

ما مسجدی های نیز همگام با مسلمانان استکبار ستیز جهان این روز را گرامی داشته و با حضور در راهپیمایی 13 آبان بار دیگر این فریاد استکبار ستیزی را سر خواهیم داد.

کلمات کلیدی: ستاد فهما استان يزد