دیدار مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد با مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد
ديدار مدير ستاد هماهنگي کانون هاي مساجد يزد با مديرکل ورزش و جوانان استان يزد

دیدار مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد با مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد

مديرستاد هماهنگي کانون هاي مساجد يزد با مدير کل ورزش و جوانان استان يزد ديدارو گفت و گو کرد.
شناسه خبر : 52646 تاریخ انتشار : ۹ آبان ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۲:۲۵

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد، محسن رستگاری مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد به منظور ارائه فعالیت های کانون های مساجد استان یزد و چگونگی همکاری با اداره کل ورزش و جوانان با مدیرکل این اداره دیدار و گفت و گو کرد.

 

رستگاری در این نشست گفت: ما در استان یزد بیش از 860 کانون فرهنگی هنری داریم که بسیاری از فعالیت های فرهنگی و هنری را در بستر مساجد دنبال می کنیم.

 

وی افزود: ما امیدواریم بتوانیم با همکاری دستگاه های مختلف در راستای جذب جوانان و نوجوانان به مساجد گام برداریم و از ظرفیت دستگاه های مختلف نیز استفاده کنیم.

 

ظهیر حاجی حسینی مدیر کل ورزش و جوانان یزد نیز درا ین نشست با اشاره به اهمیت توجه به فعالیت های در مساجد و کاهش آسیب های اجتماعی گفت: هرچه مساجد ما پرشورتر باشد آسیب های اجتماعی نیز کاهش پیدا می کند و ما سعی داریم تا از طریق مساجد بسیاری از فعالیت های مربوط به ساماندهی امور جوانان و همچنین فعالیت های ورزشی را دنبال کنیم تا در این مسیر گام برداریم.

 

وی افزود: ما از تمامی ظرفیت های خود در راستای حمایت از مساجد استفاده می کنیم و امیدواریم بتوانیم فعالیت های مختلفی را در این مسیر دنبال کنیم.

 

کلمات کلیدی: ستاد فهما استان يزد