امامان جماعت به عنوان پیشوایان مساجد هستند
امامان جماعت به عنوان پيشوايان مساجد هستند
مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد؛

امامان جماعت به عنوان پیشوایان مساجد هستند

رستگاري با اشاره به نقش ائمه جماعات در مساجد گفت: امامان جماعت به عنوان پيشوايان و پدر معنوي مساجد هستند.
شناسه خبر : 52614 تاریخ انتشار : ۸ آبان ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۰:۰۷

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد، نشست محسن رستگاری مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد با جمعی از ائمه جماعات شهر یزد در محل ستاد استان برگزار شد.

 

محسن رستگاری در این نشست گفت: ماموریت اصلی کانون های فرهنگی هنری مساجد احیای کارکردهای مساجد و جذب جوانان و نوجوانان به مساجد است.

 

وی افزود: ائمه جماعات به عنوان امام  مساجد هستند و به نوعی تمامی فعالیت های مساجد زیر نظر ائمه جماعات است و بایستی این ماموریت را به خوبی دنبال کنند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد با اشاره به فعالیت های کانون های مساجد در سطح استان گفت: ما در استان 860 کانون فرهنگی هنری داریم که در بستر مساجد و با محوریت مساجد سعی کرده ایم فعالیت های فرهنگی و هنری را دنبال کنیم.

 

رستگاری بیان کرد: ما سعی کرده ایم در مساجد استان از ظرفیت ائمه جماعات به خوبی استفاده کنیم و در طرح هایی مانند طرح طراوت از این قشر تاثیر گذار به عنوان راهبر و رانمای مساجد استفاده کنیم.

 

وی گفت: اجرای طرح تجلیل از نوجوانان فعال مسجدی، حکمت معنوی، طرح معرفی و سیر مطالعاتی کتاب از جمله طرح هایی است که با همکاری امامان جماعت در مساجد دنبال می کنیم .

 

 

کلمات کلیدی: ستاد فهما استان يزد