محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در کشتار کودکان و مردم بی دفاع غره در بیمارستان معمدانی توسط ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد
محکوميت جنايات رژيم صهيونيستي در کشتار کودکان و مردم بي دفاع غره در بيمارستان معمداني توسط ستاد هماهنگي کانون هاي مساجد يزد

محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در کشتار کودکان و مردم بی دفاع غره در بیمارستان معمدانی توسط ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد

ستاد هماهنگي کانون هاي مساجد يزد در پيامي جنايات عظيم رژيم صهيونيستي در کشتار مردم بي دفاع غره و حمله به بيمارستان غزه محکوم کرد.
شناسه خبر : 52360 تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۸:۵۴

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد، در پی جنایت هولناک رژیم جنایتکار صهیونیستی و کشتار مردم بی دفاع غزه و حمله وحشیانه به بیمارستان معمدانی، ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد این اقدام وحشیانه را محکوم کرد.

در این پیام آمده است؛

همزمان با فرا رسیدن روزهای خونین غره، اراضی اشغالی فلسطین بار دیگر شاهد وقوع جنایاتی است که در سایه سکوت رهبران جهان عرب و مدعیان دروغین دفاع از حقوق بشر رخ می‌دهد و برگ سیاه دیگری را در تاریخ سیاسی معاصر جهان رقم می‌زند.

اکنون امت مسلمان و مظلوم فلسطین در غزه، با مقاومت خود عبارت «کل یوم عاشورا و کل عرض کربلا» را تفسیر کرده‌اند، چرا که قدمت ظلم به بلندای تاریخ است و یزیدیان همواره در ظلم به مظلومان دست داشته‌اند و اینک نمونه‌ای بارز از آن را در غزه می‌بینیم، دردناک‌تر اینکه کشورهایی که دم از دموکراسی و حقوق بشر می‌زنند، سکوت اختیار کرده و به نظاره نشسته‌اند.

در این راستا کانون های مساجد استان یزد ضمن محکومیت این اقدامات جنایتکارانه، همگام با مردم مظلوم جهان فریاد «مرگ بر اسرائیل» و « مرگ بر آمریکا» سر داده و در مراسم های مختلف در مساجد این جنایت ها را محکوم می کنند.

 

 

کلمات کلیدی: ستاد فهما استان يزد