دیدار مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد با مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد
ديدار مدير ستاد هماهنگي کانون هاي مساجد يزد با مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي يزد

دیدار مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد با مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد

مدير ستاد هماهنگي کانون هاي مساجد يزد با مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي يزد ديدار و گفت و گو کردند.
شناسه خبر : 51955 تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۴:۵۴

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد، محسن رستگاری مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد و کارشناسان این ستاد با احسان عابدی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد دیدار و گفت و گو کردند.

رستگاری در این نشست با اشاره به برنامه های این ستاد در استان یزد گفت: احیای کارکردهای مساجد و همچنین جذب جوانان و نوجوانان به مساجد به عنوان اهداف اصلی ما در کانون های مساجد است.

وی افزود: ما این اهداف را از طریق کانون های مساجد با محوریت مساجد دنبال می کنیم و سعی کرده ایم با برنامه های متنوع فرهنگی و هنری جذب جوانان و نوجوانان را به مساجد داشته باشیم.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد ادامه داد: ما در استان علاوه بر برنامه های ابلاغی ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور در استان نیز برنامه های خود را دنبال می کنیم که نمونه آن طرح استانی طراوت است که در بیش از 50 مسجد شهر یزد اجرا می شود.

رستگاری گفت: مسجد محوری در فعالیت های فرهنگی و هنری و استفاده از ظرفیت های مختلف دستگاه های فرهنگی و هنری به عنوان مهمترین اقدامات ما است که دنبال می کنیم.

احسان عابدی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد نیز در این نشست با اشاره به اقدامات ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان گفت: کانون های مساجد به عنوان ظرفیت هایی هستند که باید از ان ها به بهترین نحو استفاده کرد.

وی افزود: ما در استان کانون های فعال داریم که باید به منظور محتوا بخشی و کیفیت بخشی به فعالیت های آنها اقدامات متعددی انجام داد.

 

کلمات کلیدی: ستاد فهما استان يزد