برگزاری اردوی فرهنگی تربیتی با حضور 1400 از نوجوانان کانون های مساجد یزد
برگزاري اردوي فرهنگي تربيتي با حضور 1400 از نوجوانان کانون هاي مساجد يزد
مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد خبر داد؛

برگزاری اردوی فرهنگی تربیتی با حضور 1400 از نوجوانان کانون های مساجد یزد

مدير ستاد هماهنگي کانون هاي مساجد يزد از برگزاري اردوي فرهنگي تربيتي با حضور 1400 نوجوان مسجدي کانون هاي مساجد خبر داد.
شناسه خبر : 50572 تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۱:۱۴

محسن رستگاری مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد در گفت و گو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد با اشاره به اجرای برنامه های اوقات فراغت ویژه کانون های مساجد استان گفت: در راستا اجرای طرح اوقات فراغت کانون های مساجد ویژه برنامه اردوی فرهنگی تربیتی ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد با حضور 1400 نوجوان مسجدی در محل اردوگاه امام جعفر صادق(ع) منشاد در حال برگزاری است.

 

وی افزود: در این اردو بیش از 1400 نفر از نوجوانان 13 تا 16 سال عضو کانون های مساجد یزد حضور دارند که از بیش از 40 کانون فرهنگی هنری سطح شهر یزد در این اردو حضور پیدا می کنند که به مدت یک هفته برگزار می شود.

 

رستگاری ادامه داد: این اردو فرهنگی تربیتی به همت ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد و با همکاری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد در قالب اردوی طرح طراوت در حال برگزاری است.

 

وی ادامه داد: سخنرانی استاد آبایی، ویژه برنامه مسابقات فرهنگی، مسابقات ورزشی، برگزاری گعده های همفکری با مربیان کانونی، اجرای ویژه برنامه شهدا از جمله برنامه های این اردوی فرهنگی تربیتی است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد بیان کرد:  برنامه های اوقات فراغت کانون های مساجد در سطح استان و شهر یزد در حال اجرا است که برگزاری کلاس های آموزشی، فرهنگی و تربیتی و همچنین اجرای ویزه برنامه های اردویی و مسابقات فرهنگی از جمله این برنامه ها است.

کلمات کلیدی: ستاد فهما استان يزد