داوری مرحله استانی مسابقات «مدهامتان» در یزد آغاز شد
داوري مرحله استاني مسابقات «مدهامتان» در يزد آغاز شد

داوری مرحله استانی مسابقات «مدهامتان» در یزد آغاز شد

مدير ستاد هماهنگي کانون‌هاي مساجد استان يزد از آغاز داوري مرحله استاني شانزدهمين دوره مسابقات قرآني «مدهامتان» در اين استان خبر داد.
شناسه خبر : 50471 تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۷:۳۰
به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد، محسن رستگاری، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان یزد با اشاره به برگزاری مسابقات قرآنی مدهامتان در این استان گفت: داوری شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان در مرحله استانی در دو گروه آقایان و بانوان در یزد آغاز شد.

وی بیان کرد: در این دوره از مسابقات قرآنی که به صورت حضوری و مجازی برگزار می‌شود، ۳۵۹ نفر از فعالان قرآنی استان از کانون‌های مساجد ثبت‌نام کردند که با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان یزد افزود: این دوره از مسابقات در بخش‌های حفظ کل قرآن کریم، حفظ جز ۳۰، مفاهیم، معارف اهل بیت (ع)، ترتیل، اذان و مکبری نماز برگزار می‌شود.

رستگاری، بیشترین تعداد شرکت‌کنندگان را در رشته‌های معارف اهل بیت (ع) با ۱۱۸ نفر، مفاهیم با ۱۰۴ نفر و حفظ جز ۳۰ با ۶۰ نفر اعلام کرد و گفت: این مسابقات در دو گروه آقایان و بانوان توسط هشت نفر از اساتید برجسته استانی داوری می‌شود که برگزیدگان به مرحله کشوری اعزام می‌شوند.
 

 

کلمات کلیدی: ستاد فهما استان يزد