بازدید مدیرکل کتابخانه های عمومی استان یزد از دفتر خبرگزاری شبستان در این استان
بازديد مديرکل کتابخانه هاي عمومي استان يزد از دفتر خبرگزاري شبستان در اين استان

بازدید مدیرکل کتابخانه های عمومی استان یزد از دفتر خبرگزاری شبستان در این استان

همزمان با روز خبرنگار مديرکل کتابخانه هاي عمومي استان يزد به نمايندگي از استاندار از دفتر خبرگزاري شبستان در اين استان بازديد کردند.
شناسه خبر : 50224 تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۹:۰۸
به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد، همزمان با روز خبرنگار محمد محسن رفیعی مدیرکل کتابخانه های عمومی استان یزد از دفتر خبرگزاری شبستان در استان یزد بازدید کرد.

در این بازدید حامد عطارها، معاون توسعه کتابخانه‌ها و ترویج کتابخوانی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان، علی ملاعباسی، معاون اداری مالی اداره کل کتابخانه های عمومی استان  و  فایزه دهقان مسئول روابط عمومی نهاد کتابخانه های عمومی استا حضور داشتند.

رفیعی در این بازدید گفت: نگاه ما در نهاد کتابخانه ها در راستای توسعه کتابخانه ای نیست مگر این که نیاز واقعی وجود داشته باشد اما نگاهمان کیفی سازی برنامه های کتابخانه ای است.

وی افزود: ما از زمان ارائه گزارش و آمار عبور کرده ایم و سعی کرده ایم برنامه های کیفی را دنبال کنیم.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان یزد بیان کرد: مهمترین برنامه های ما در کتابخانه ها در راستای برنامه های فرهنگی است و سعی داریم با توجه به ظرفیت آماری که در اعضای کتابخانه های کشور وجود دارد به فعالیت های فرهنگی بپردازیم.

وی گفت: در حوزه ادبیات و شعر و نویسندگی نیز برنامه های مختلفی داریم و سعی کرده ایم با برنامه های مختلف برای گروه های سنی متفاوت در جهت جذب به کتاب و کتابخوانی گام برداریم.

رفیعی ادامه داد: جشنواره کتابخوانی رضوی از جمله برنامه های مهم ما در سطح کشور است که تا مهرماه تمدید شده است و امیدواریم بتوانیم با همکاری کانون های مساجد در این جشنواره خوب حضور داشته باشیم.

محسن رستگاری مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد نیز در این مراسم با اشاره به فعالیت های این ستاد در راستای ترویج کتاب و کتابخوانی گفت: این ستاد با همکاری نهاد کتابخانه های عمومی استان برنامه های مختلفی داشته است که سعی داریم با محوریت مساجد در این مسیر گام برداریم.

لازم به ذکر است، همزمان با روز خبرنگار؛ مدیران کل استان یزد با دستور استاندار یزد به صورت نماینده ویژه در خبرگزاری ها حضور پیدا کرده اند.

کلمات کلیدی: ستاد فهما استان يزد