کسب مقام دومی در مسابقات دو و میدانی استثنایی کشور توسط عضو کانون جوانان زهرایی یزد
کسب مقام دومي در مسابقات دو و ميداني استثنايي کشور توسط عضو کانون جوانان زهرايي يزد

کسب مقام دومی در مسابقات دو و میدانی استثنایی کشور توسط عضو کانون جوانان زهرایی یزد

عضو کانون فرهنگي هنري جوانان زهرايي دارالعباده يزد توانست در مسابقات دو و ميداني استثنايي کشور، رتبه دوم رابه خود اختصاص دهد.
شناسه خبر : 50191 تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۷:۴۱

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد، ابوالفضل رنجبر، عضو کانون فرهنگی هنری جوانان زهرایی دارالعباده یزد توانست در مسابقات دو و میدانی استثنایی کشور رتبه دوم رابه خود اختصاص دهد.

 

این دوره از مسابقات در استان فارس برگزار شد که این دانش اموزی استثنایی استان یزد و عضو کانونی توانست رتبه دومی را کسب کند.

 

پیش از این نیز وی در مسابقات استانی نیز رتبه های برتر را به خود اختصاص داده بود.

 

ابوالفضل رنجبر به عنوان یکی از نوجوانانی است که در کانون جوانان زهرایی دارالعباده فعالیت می کند و با حضور در برنامه های مختلف از جمله نماز جماعت در مسجد به برگزاری نماز کمک می کند.

 

وی همچنین با حضور در جمع اعضای کانون و مسجد توانسته بسیاری از فعالیت های اجتماعی خود را بهتر از گذشته انجام دهد و به نوعی در کنار بچه های مسجد اجتماعی شود.

 

حضور در مسابقات ورزشی مسجد، کمک به برگزاری مراسم های مسجد، حضور در جمع های دوستانه مسجد از جمله برنامه هایی است که این نوجوان استثنایی در کانون دنبال می کند.

 

مدیرکانون جوانان زهرایی دارالعباده یزد در این خصوص گفت: هدف ما جذب به مسجد است و سعی کرده ایم با جذب این چنین افرادی در جهت حمایت اجتماعی از آنها و توجه بیشتر به خانواده این نوجوانان گام برداریم.

 

وی گفت: رنجبر نیز با اشتیاقی که خود برای حضور در مسجد داشته توانسته به خوبی با بچه های مسجد دوست شود و به بچه ها در برنامه های مختلف کمک کند.

 

مدیر کانون جوانان زهرایی بیان کرد: وی که اشتیاق خوبی نیز به برنامه های ورزشی دارد توانسته رتبه های مختلفی در استان داشته باشد و اخیرا نیز با حضور در مسابقات کشوری در فارس رتبه دوم را به خود اختصاص داده است

کلمات کلیدی: ستاد فهما استان يزد