دیدار مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد با نمایندگان تعلیم و تربیت شورای عالی انقلاب فرهنگی
ديدار مدير ستاد هماهنگي کانون هاي مساجد يزد با نمايندگان تعليم و تربيت شوراي عالي انقلاب فرهنگي
با هدف ایجاد کارگروه استانی تربیتی در استان یزد؛

دیدار مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد با نمایندگان تعلیم و تربیت شورای عالی انقلاب فرهنگی

مدير ستاد هماهنگي کانون هاي مساجد يزد با نمايندگان تعليم و تربيت شوراي عالي انقلاب فرهنگي با هدف ايجاد کارگروه استاني تربيتي در استان يزد ديدار و گفت و گو کردند.
شناسه خبر : 50190 تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۷:۳۹

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد، مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد با نمایندگان تعلیم و تربیت شورای عالی انقلاب فرهنگی با هدف ایجاد کارگروه استانی تربیتی در استان یزد دیدار و گفت و گو کردند.

 

حجت الاسلام فدایی نماینده تعیلم و تربیت شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور به همراه پارسافر دستیار محترم مردمی سازی استانداری یزد با حضور در ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد در خصوص فعالیت های این ستاد در استان آشنا شدند.

 

محسن رستگاری مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد در این نشست با اشاره به فعالیت های کانون های مساجد به عنوان نهادی مردمی با محوریت مساجد گفت: هدف ما احیای کارکردهای مساجد و جذب جوانان و نوجوانان به مساجد است.

 

وی افزود: با این هدف سعی کرده ایم طرح ها و برنامه های مختلفی را به صورت کشوری و استانی دنبال کنیم که علاوه بر برنامه های ابلاغی از سوی ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور در استان نیز طرح هایی را دنبال می کنیم.

 

رستگاری گفت: یکی از این طرح ها طرح استانی طراوت است که فاز سوم آن امسال با بیش از 50 مسجد اجرایی می شود و مورد استقبال جوانان و نوجوانان نیز قرار گرفته است.

 

همچنین در این نشست ارائه طرح های تربیتی کانون های مساجد در شورای عالی انقلاب فرهنگی و ایجاد کارگروه در استان در راستای ایجاد شبکه سازی و توانمندسازی مجموعه های تربیتی استان و حمایت از فعالان عرصه مردمی مورد بررسی قرار گرفت.

 

کلمات کلیدی: ستاد فهما استان يزد