تمدید مهلت ثبت نام جشنواره قرآنی مدهامتان تا ششم مردادماه جاری
تمديد مهلت ثبت نام جشنواره قرآني مدهامتان تا ششم مردادماه جاري
مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد خبر داد؛

تمدید مهلت ثبت نام جشنواره قرآنی مدهامتان تا ششم مردادماه جاری

رستگاري از تمديد مهلت ثبت نام جشنواره قرآني مدهامتان تا ششم مردادماه جاري خبر داد.
شناسه خبر : 49815 تاریخ انتشار : ۱ مرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۱:۰۶

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد، محسن رستگاری مدير ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي و هنري مساجد یزد گفت: علاقه مندان برای شرکت در این دوره از مسابقات تا ششم مردادماه فرصت دارند.

 

وی بیان کرد: این مسابقات ویژه اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد است که می بایست برای ثبت نام و اعلام آمادگی، به سامانه بچه‌های مسجد به آدرس bachehayemasjed.ir مراجعه کنند.

 

رستگاری افزود: آزمون در رشته هاي مفاهيم قرآن کريم، حفظ جزء ۳۰ و معارف اهل بيت عليهم السلام، ویژه افرادی که پیش از این ثبت نام کرده اند، برگزار شده است.

 

مدير ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد یزد بیان کرد: این دوره از مسابقات در دو بخش کلی ویژه اعضا در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت تقلیدی، مفاهیم، اذان، قرائت ترتیل، حفظ کل، حفظ جزء ۳۰، مکبّری، قرائت نماز، استعدادیابی، معارف اهل‌بیت و نیز بخش کانونی در رشته‌های طرح مسجد پایگاه قرآنی، طرح تلاوت نور و تولیدات هنری در دستور کار قرار دارد.

 

وی گفت: افراد ثبت نام کننده می توانند در سه رده سنی کودکان زیر ۷ سال، نوجوانان رده سنی ۷ تا ۱۶ سال و  جوانان نیز برای فعالان قرآنی 17 تا ۳۰ سال با هم رقابت کنند.

 

رستگاری توضیح داد: مسابقات قرآنی مدهامّتان به صورت غیر حضوری و از طریق بارگذاری اثر در سامانه بچه‌های مسجد برگزار می‌شود و شرط احراز رتبه در مرحله استانی و کشوری، کسب حداقل ۷۰ درصد کل امتیازات رشته مورد نظر است.

 

کلمات کلیدی: ستاد فهما استان يزد