نشست کمیته رسیدگی به امور مساجد استان یزد با حضور حجت الاسلام مسلمی فر، دبیر ستاد راهبری مساجد حوزه های علمیه سراسر کشور
نشست کميته رسيدگي به امور مساجد استان يزد با حضور حجت الاسلام مسلمي فر، دبير ستاد راهبري مساجد حوزه هاي علميه سراسر کشور

نشست کمیته رسیدگی به امور مساجد استان یزد با حضور حجت الاسلام مسلمی فر، دبیر ستاد راهبری مساجد حوزه های علمیه سراسر کشور

نشست کميته رسيدگي به امور مساجد استان يزد با حضور حجت الاسلام مسلمي فر، دبير ستاد راهبري مساجد حوزه هاي علميه سراسر کشور برگزار شد.
شناسه خبر : 49432 تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۱:۵۸

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد، نشست کمیته رسیدگی به امور مساجد استان یزد با حضور  حجت الاسلام مسلمی فر، دبیر ستاد راهبری مساجد حوزه های علمیه سراسر کشور برگزار شد.

 

محسن رستگاری در این نشست با اشاره به هدف از تشکیل این شورا گفت: این شورا زیر نظر نماینده ولی فقیه در استان یزد و با حضور دستگاه های متولی امور مساجد استان فعالیت می کند.

 

وی گفت: هدف از این کارگروه نیز بررسی مسائل و مشکلات مروبط به مساجد استان است که هر کدام از دستگاه های متولی در این مسیر گام بر میدارند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد ادامه داد: ما سعی کرده ایم تا ظرفیت های مختلف را در زمینه مساجد فعال کنیم و این نیز از طریق کمیته مساجد دنبال می شود.

 

حجت الاسلام مسلمی فر نیز با اشاره به اهمیت توجه به فعالیت های فرهنگی در مساجد گفت: مساجد ظرفیت های بسیار خوبی در زمینه اجرای فعالیت های فرهنگی و هنری در جامعه هستند که ما باید به این مکان های مذهبی رونق دهیم تا مردم در مساجد حضور پیدا کنند.

کلمات کلیدی: ستاد فهما استان يزد