دیدار مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد معاون سیاسی امنیتی اجتماعی فرمانداری یزد
ديدار مدير ستاد هماهنگي کانون هاي مساجد يزد معاون سياسي امنيتي اجتماعي فرمانداري يزد

دیدار مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد معاون سیاسی امنیتی اجتماعی فرمانداری یزد

مدير ستاد هماهنگي کانون هاي مساجد يزد با معاون سسياسي امنيتي اجتماعي فرماندار يزد ديدار و گفت و گو کرد.
شناسه خبر : 48702 تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۸:۱۶

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد، محسن رستگاری مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد به منظور برنامه ریزی برنامه های اوقات فراغت کانون های مساجد، با ابوالفضل اکبری معاون سیاسی امنیتی اجتماعی فرماندار یزد دیدار و گفت و گو کرد.

 

رستگاری در این نشست با اشاره به آمار 855 کانون فرهنگی هنری در سطح استان گفت: از این تعداد حدود 400 کانون مربوط به شهر یزد است که برنامه های فرهنگی و هنری را در قالب کانون های فرهنگی هنری در مساجد برگزار می کنند.

 

مدیرستاد هماهنگی کانون های مساجدیزد بیان کرد: با توجه به در پیش بودن تابستان برنامه های اوقات فراغت کانون های مساجد آغاز شده است و در مساجد نیز افتتاحیه این طرح ها را برگزار می کنیم.

 

وی گفت: هدف ما جذب جوانان و نوجوانان به مساجد است و سعی کرده ایم تا با برنامه ریزی برنامه های متنوعی را در مساجد داشته باشیم.

 

رستگاری گفت: یکی از طرح های ما نیز با عنوان طرح طراوت در حال پیگیری است که فاز سوم آن آغاز شده است و از علاقمندان ثبت نام می شود.

 

ابوالفضل اکبری معاون سیاسی امنیتی اجتماعی فرماندار یزد نیز در این نشست گفت: اوقات فراغت به عنوان یکی از دغدغه های اصلی در استان است که توسط سازمان های مختلف در حال پیگیری است.

 

وی افزود: مسجد بهترین جایگاه برای برگزاری برنامه های اوقات فراغت است که ما سعی می کنیم اظرفیت های خود را در اختیار کانون های مساجد قرار دهیم تا بتوانیم از این ظرفیت در راستای جذب جوانان و نوجوانان به مساجد استفاده کنیم.

کلمات کلیدی: ستاد فهما استان يزد