جشن بزرگ « دختران با طراوت» کانون های مساجد در یزد برگزار شد
جشن بزرگ « دختران با طراوت» کانون هاي مساجد در يزد برگزار شد
به مناسبت دهه کرامت؛

جشن بزرگ « دختران با طراوت» کانون های مساجد در یزد برگزار شد

جشن بزرگ « دختران با طراوت» با حضور 700 نفر از دختران کانون هاي مساجد به مناسبت روز دختر در يزد برگزار شد.
شناسه خبر : 47438 تاریخ انتشار : ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۸:۵۶

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های مساجد در یزد، جشن بزرگ « دختران با طراوت» با حضور 700 نفر از دختران اعضای کانون های مساجد استان یزد همزمان با آغاز دهه کرامت در سال آمفی تئاتر دانشکده حضرت رقیه (س) یزد برگزار شد.

 

این مراسم با حضور آیت الله محمدرضا ناصری امام جمعه یزد، مهران فاطمی استاندار یزد، محمد حسین رحیمی نژاد مدیرکل آموزش و پرورش یزد، محمد باقر پارسائیان، فخر السادات خامسی، تجملیان، محمد علی اعتباری از اعضای شورای اسلامی شهر یزد و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد.

 

محسن رستگاری سرپرست ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد در این مراسم با اشاره به برگزاری فاز دوم طرح استانی طراوت گفت: این طرح به عنوان یکی از طرح های استانی کانون های مساجد است که با همکاری شورای اسلامی شهر یزد در سطح شهر یزد برگزار می شود.

 

وی افزود: در این فاز تعداد 50 مسجد سطح شهر یزد به اجرای فعالیت های فرهنگی، هنری  می پردازند و در راستای جذب جوانان و نوجوانان گام برمی دارند.

 

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد ادامه داد: فاز سوم آن نیز به زودی آغاز می شود و ثبت نام در مساجد سطح شهر یزد صورت می گیرد.

 

وی همچنین ضمن گرامیداشت آغاز دهه کرامت گفت: ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد به عنوان دبیر ستاد دهه کرامت استان سعی کرده است تا با برنامه ریزی در جهت اجرای فعالیت های این دهه گام بردارد.

 

آبایی از اساتید حوزه و دانشگاه در این مراسم گفت: شما دختران باید قدر خود را بدانید زیرا خداوند شما را با ارزش آفریده است و نسخه منحصر به فرد عالم هستی هستید.

 

وی افزود : ما باید خود را باور کنیم و هرکاری که خدا انجام می دهد ما نیز میتوانیم انجام دهیم و فقط باید خود را باور داشته باشیم.

 

این استاد حوزه و دانشگاه گفت: در طرح طراوت باید افتخار کنیم که در مسجد در حال فعالیت هستیم و در مسجد نفس می زنیم.

 

وی گفت: زنان بودند تا موسی، موسی شد و هرجایی مردی موفق است پشت سرش زنانی بودند که موفقیت او را شکل دادند.

 

این استاد دانشگاه گفت: بانویی به نام حضرت فاطمه معصومه داریم که بزرگترین امامزاده بعد از معصومین حضرت معصومه (س) بودند و چون ولایی و عبد بودند مراجع تقلید هر روز به ساحت حضرت معصومه (س) به ایشان عرض ادب می کردند.

 

در ادامه این مراسم نیز از دختران و خانواده شهید سید رضا حسینی، شهید ایرج صفاری، شهید روح الله مهرابی، شهید محمود دهقان قدردانی شد.

 

همچنین در سورپرایز ویژه نیز دختران طرح طراوت از دختر مهران فاطمی استاندار یزد به مناسبت روز دختر تجلیل کردند.

کلمات کلیدی: ستاد فهما استان يزد