دیدار سرپرست ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد با امام جمعه یزد
ديدار سرپرست ستاد هماهنگي کانون هاي مساجد يزد با امام جمعه يزد

دیدار سرپرست ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد با امام جمعه یزد

سرپرست ستاد هماهنگي کانون هاي مساجد يزد به محوريت برنامه هاي دهه کرامت ، مسابقات مدهامتان و مسجد پايگاه قرآن با امام جمعه يزد ديدار و گفت و گو کرد.
شناسه خبر : 47341 تاریخ انتشار : ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۸:۵۶

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد، محسن رستگاری سرپرست ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد با محوریت برنامه های دهه کرامت با آیت الله محمدرضا ناصری یزدی امام جمعه یزد دیدار و گفت و گو کرد.

 

محسن رستگاری در این نشست با اشاره به فعالیت های ستاد هماهنگی کانون های مساجد در استان گفت: ما در استان بیش از 850 کانون فرهنگی هنری داریم که فعالیت های فرهنگی و هنری را در بستر مسجد دنبال می کنند.

 

وی افزود: با توجه به در پیش بودن دهه کرامت بسیاری از فعالیت های ما در این قالب اجرا می شود و به صورت مردمی این جشن ها اجرا می شود.

 

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد ادامه داد: مهترین برنامه ما در این دهه اجرای جشن دختران با طراوت است که با حضور بیش از 700 نفر از دختران عضو کانون های مساجد برگزار می شود.

 

رستگاری ادامه داد: اجرای طرح طراوت در بیش از 50 مسجد درسطح شهر یزد از جمله اقداماتی است که در فاز دوم آن اجرا می شود و کناون های مساجد درگیر اجرای آن هستند.

 

وی بیان کرد: اجرای مسابقات قرآنی مدهامتان نیز از برنامه های دیگر ما در این دهه است که ویژه اعضای کانون های مساجد برگزار می شود و هر ساله نیز شاهد حضور اعضای کانون ها در این مسابقات قرآنی و استعدادیابی هستیم.

 

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد همچنین ادامه داد: طرح مسجد پایگاه قرانی نیز از دیگر برنامه های ما است که با توجه به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص فعال کردن پایگاه های قرانی در مساجد  ان را دنبال می کنیم.

 

 

کلمات کلیدی: ستاد فهما استان يزد