نشست سرپرست ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد با دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه قاچاق کالا و ارز استان
نشست سرپرست ستاد هماهنگي کانون هاي مساجد يزد با دبير کميسيون برنامه‌ريزي، هماهنگي و نظارت بر مبارزه قاچاق کالا و ارز استان

نشست سرپرست ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد با دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه قاچاق کالا و ارز استان

سرپرست ستاد هماهنگي کانون هاي مساجد يزد با دبير کميسيون برنامه‌ريزي، هماهنگي و نظارت بر مبارزه قاچاق کالا و ارز استان ديدار و گفت و گو کردند.
شناسه خبر : 47239 تاریخ انتشار : ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۹:۴۶

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد، محسن رستگاری سرپرست ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد در نشستی با ابوالفضل خوشنویس دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه قاچاق کالا و ارز استان یزد دیدار و گفت و گو کرد.

 

رستگاری در این نشست گفت: مجموعه کانون مساجد مجموعه مردمی است که هدف از تشکیل آن احیای کارکردهای فرهنگی تبلیغی مسجد است.

 

وی افزود: ما در استان 850 کانون داریم که بسیاری از آنها فعال هستند .

 

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد گفت: ما سعی کرده ایم با دستگاه های مختلف استان ارتباط برقرار کنیم تا بتوانیم از حمایت ها و ظرفیت های آنها در راستای فعال تر شدن مساجد استفاده کنیم.

 

دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه قاچاق کالا و ارز استان یزد نیز در این نشست گفت: با توجه به حضور ستاد هماهنگی کانون های مساجد در کارگروه فرهنگی ما، سعی داریم از ظرفیت های این نهاد فرهنگی استفاده کنیم.

 

وی افزود: ما از طریق کانون ها می توانیم در راستای ترویج حمایت از کالای داخلی و جلوگیری از قاچاق کالا و ارز استفاده کنیم.

 

خوشنویس ادامه داد: هدف ما حمایت از تولیدات داخل و حمایت از کالای ایرانی است و سعی داریم از تمامی ظرفیت ها در راستای این هدف استفاده کنیم.