دیدار سرپرست ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد با دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر یزد
ديدار سرپرست ستاد هماهنگي کانون هاي مساجد يزد با دبير شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر يزد

دیدار سرپرست ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد با دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر یزد

سرپرست ستاد هماهنگي کانون هاي مساجد يزد با دبير شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر استان يزد دياپدار و گفت و گو کردند.
شناسه خبر : 47184 تاریخ انتشار : ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۸:۲۰

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد، محسن رستگاری سرپرست ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد با امامی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان یزد دیدار و گفت و گو کردند.

 

این نشست که به توجه به قرار گرفتن در آستانه هفته ملی مبارزه با مواد مخدر برگزار شد در خصوص برگزاری نشست های تبیینی و آگاهی بخشی در مساجد بحث و تبادل نظر شد.

 

امامی در این نشست گفت: از 30 خرداد تا 5 تیر به عنوان هفته ملی مبارزه با مواد مخدر است که در این هفته برنامه های مختلفی را در دستور کار خود قرار داده ایم.

 

وی افزود: یکی از برنامه های ما همکاری با کانون های مساجد در راستای اجرای فعالیت ها در مساجد است زیرا معتقدیم که کانون های مساجد به عنوان ظرفیت هایی هستند که می توانیم بسیاری از اقدامات فرهنگی و هنری را در بستر مساجد دنبال کنیم.

 

وی افزود: هدف ما آگاهی بخشی به جامعه در خصوص سو مصرف مواد مخدر و چگونگی رفتار با یک بیمار اعتیاد است و امیدواریم بتوانیم در این مسیر گام های اساسی برداریم.

 

رستگاری نیز در این نشست با اشاره به اقدامات مختلف در مساجد گفت: ما سعی کرده ایم در مساجد استان فعال باشیم و بسیاری از فعالیت های فرهنگی و هنری را با همکاری دستگاه های مختلف در مساجد اجرا کنیم.

 

وی افزود: یکی از طرح های ما در سطح شهر یزد اجرای طرح طراوت است که در فاز دوم آن در بیش از 50 مسجد برگزار می شود.

 

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد گفت: ما سعی کرده در این مساجد فعالیت های فرهنگی و هنری مختلف را در جهت جذب جوانان و نوجوانان در مساجد دنبال کنیم و امیدواریم در جهت کاهش آسیب های اجتماعی نیز این فعالیت ها ادامه پیدا کند.