نشست ستاد بزرگداشت دهه کرامت استان یزد برگزار شد
نشست ستاد بزرگداشت دهه کرامت استان يزد برگزار شد

نشست ستاد بزرگداشت دهه کرامت استان یزد برگزار شد

نشست ستاد بزرگداشت دهه کرامت استان يزد با حضور دستگاه هاي فرهنگي استان برگزار شد.
شناسه خبر : 46863 تاریخ انتشار : ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۳:۰۱

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد، نشست ستاد بزرگداشت دهه کرامت استان یزد با حضور دستگاه های فرهنگی استان برگزار شد.

این نشست به میزبانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد و با حضور مدیران دستگاه های فرهنگی مرتبط با ستاد دهه کرامت استان برگزار شد.

حجت الاسلام متوسل رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد در این مراسم گفت: دهه کرامت به عنوان یکی از مراسم های مذهبی و فرهنگی است که همزمان با میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر آغاز می شود و تا میلاد امام رضا(ع) ادامه دارد.

 

وی افزود: امیدواریم با همکاری دستگاه های فرهنگی استان بتوانیم شور ویژه ای به این مناسبت در استان داشته باشیم و با حضور و مشارکت مردمی این برنامه ها را به خوبی اجرا کنیم.

 

محسن رستگاری سرپرست ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد نیز در این نشست با اشاره به ستاد دهه کرامت استان گفت: این ستاد در سال های گذشته به صورت متمرکز در استان برگزار می شده و دستگاه ها نیز در این ستاد حضور داشتند و امسال نیز با همکاری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی این برنامه ها اجرا می شود.

 

وی بیان کرد: ما نیز در ستاد هماهنگی کانون های مساجد سعی داریم برنامه ها را در سطح کانون ها داشته باشیم و اجرای این برنامه ها را با همکاری دستگاه های مختلف فرهنگی استان اجرا کنیم.

 

در ادامه نیز هر کدام از دستگاه های فرهنگی استان برنامه های خود را به مناسبت دهه کرامت ارائه کردند.