نشست وبیناری شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی « مدهامتان» در یزد برگزار شد
نشست وبيناري شانزدهمين دوره مسابقات قرآني « مدهامتان» در يزد برگزار شد
به میزبانی ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد؛

نشست وبیناری شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی « مدهامتان» در یزد برگزار شد

نشست وبيناري شانزدهمين دوره مسابقات قرآني « مدهامتان» به ميزباني ستاد هماهنگي کانون هاي مساجد يزد برگزار شد.
شناسه خبر : 46811 تاریخ انتشار : ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۲:۵۱

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد، نشست هماهنگی و هم اندیشی وبیناری شانزدهمین دوره مسابقات قرانی مدهامتان به میزبانی ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان یزد برگزار شد.

 

علی زباندان کارشناس مسئول فرهنگی ستاد هماهنگی کانون های مساجد یز در این نشست با اشاره به روند برگزاری این دوره از مسابقات گفت: شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان ویژه کانون های مساجد در حال برگزاری است و ثبت نام آن نیز آغاز شده است.

 

وی افزود: شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان ویژه اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد در اردیبهشت امسال برگزار می شود.

 

زباندان افزود: هم اکنون آیین نامه این دوره از مسابقات از طریق سامانه «بچه های مسجد» منتشر شده است و علاقه مندان تا پایان اردیبهشت ماه جهت ثبت نام و ارسال آثار فرصت دارند.

 

وی با اشاره به رشته های این مسابقات تصریح کرد: این مسابقات امسال در 2 بخش عمومی و اختصاصی برگزار خواهد شد.

 

زباندان استعدادیابی قرآنی، برگزاری جلسات قرآن کریم، تلاوت نور و تولیدات هنری را رشته های بخش عمومی عنوان کرد و گفت: این دوره از مسابقات در بخش اختصاصی رشته های قرائت (ترتیل، تحقیق، تقلیدی)، حفظ (کل و جزء 30)، اذان، مکبری، مفاهیم و معارف اهل بیت در این دوره از مسابقات پذیرای قرآن آموزان خواهند بود.

 

کارشناس مسئول فرهنگی ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد در ادامه به رده سنی شرکت کنندگان اشاره و خاطرنشان کرد: این مسابقات در سه رده سنی کودکان (زیر 7 سال)، نوجوانان (7 تا 16 سال) و جوانان (16 تا 30 سال) برگزار می شود.

 

گفتنی است، مسابقات قرآنی مدهامتان از جمله مسابقات قرآنی مهم کشور به شمار می رود که در سال جاری بخش بین المللی مسابقات نیز ویژه اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد کشورهای اسلامی برگزار خواهد شد.