اردوی خانوادگی با محوریت کتاب «سلام بر ابراهیم» توسط کانون مهدیه اشکذر
اردوي خانوادگي با محوريت کتاب «سلام بر ابراهيم» توسط کانون مهديه اشکذر
در شهرستان مهریز صورت گرفت؛

اردوی خانوادگی با محوریت کتاب «سلام بر ابراهیم» توسط کانون مهدیه اشکذر

گروه فرهنگي « رهبر کتابخوان» کانون مهديه اشکذر، اردوي يک روزه خانوادگي را با موضوع کتاب «سلام بر ابراهيم» در شهرستان مهريز برگزار کرد.
شناسه خبر : 46775 تاریخ انتشار : ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۰:۴۳

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان یزد، گروه فرهنگی «رهبر کتابخوان» روستای ابراهیم آباد اشکذر به عنوان یکی از گروه‌های فعال کتابخوانی در استان یزد است که زیر نظر کانون فرهنگی هنری مساجد در مسجد به فعالیت‌های فرهنگی در زمینه کتاب و کتابخوانی می‌پردازد.



این گروه توانسته در مسجد، فعالیت‌های مختلف فرهنگی در زمینه کتاب دنبال کند و مورد استقبال کودکان و نوجوان و همچنین خانواده‌ها قرار گرفته است.



گروه فرهنگی «رهبر کتابخوان» توانسته با اجرای طرح‌های کتابخوانی و همچنین طرح‌های تقویتی در زمینه کتاب‌های درسی، نوجوانان زیادی را به مسجد جذب کند.



این گروه از دانشجویان و اساتید نیز به خوبی استفاده کرده و با حضور این افراد در مسجد به منظور کمک به دانش‌آموزان برای تحصیل بهتر به نوعی مسجد را نیز پرشورتر کرده است.



یکی از این طرح‌ها در خصوص کتاب «سلام بر ابراهیم» است که خاطراتی از زندگانی شهید ابراهیم هادی را به تصویر می‌کشد و دانش‌آموزان نیز در این طرح شرکت کرده‌اند.



جمال دهقانی اشکذری در این خصوص گفت: هدف ما از اجرای این اردوی خانوادگی، آشنا کردن خانواده‌ها با فعالیت‌های گروه «رهبر کتابخوان» بود.



مدیرکانون فرهنگی هنری مهدیه اشکذر بیان کرد: در این راستا خانواده‌ها با فرزندان خود به مطالعه کتاب می‌پردازند و به نوعی در خانواده نیز به کتابخوانی تشویق می شوند.




وی بیان کرد: ترویج فرهنگ کتابخوانی نیز در این اردو اولویت داشت که به مناسبت نام اردو « سلام بر ابراهیم » تعدادی کتاب سلام بر ابراهیم ۱ و ۲ سایر کتاب‌های مربوط به زندگی نامه شهدا و کتاب‌هایی ویژه نونهالان برای تشویق فرزندان اهدا شد.