مسجد باید پایگاه حل تمامی مسائل اجتماعی جامعه باشد
مسجد بايد پايگاه حل تمامي مسائل اجتماعي جامعه باشد
مدیرکل صدا و سیما مرکز یزد در دیدار با سرپرست ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد؛

مسجد باید پایگاه حل تمامی مسائل اجتماعی جامعه باشد

مديرکل صدا و سيما مرکز يزد با سرپرست ستاد هماهنگي کانون هاي مساجد يزد ديدار و گفت و گو کردند.
شناسه خبر : 46461 تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۰:۱۱

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از استان یزد؛ محمدرضا کریمی مدیرکل صدا و سیما مرکز یزد پیش از ظهر امروز در دیدار با محسن رستگاری سرپرست ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد گفت: مسجد به عنوان مکانی است که می تواند به افراد و جوانان و نوجوانان مسئولیت اجتماعی دهد و همچنین بالاترین پایگاه تربیت نیروی در کشور است که می تواند اثر گذار باشد.

 

وی افزود: ما به نوعی در جذب به مساجد دچار مشکل شده ایم این که عده ای خود را رقیب مسجد می دانند در بلند مدت ما را دچار مشکل می‌کند که باید توجه بیشتری داشته باشیم که مسجد جایگاهی برای تمامی اقشار است.

 

کریمی ادامه داد: مسجد باید پایگاه تمامی مسائل اجتماعی جامعه باشد و از این طریق هویت مسجد تبیین می شود و بسیاری از اتفاقات در آن صورت می گیرد.

وی بیان کرد: گروه های سرود به عنوان ظرفیت های است که در دل مساجد شکل گرفت و به نوعی بچه ها را اجتماعی می کرد و آنها را مسئولیت پذیر میکرد .

 

مدیرکل صدا و سیما مرکز یزد گفت: ما در هر طرحی امیدواریم بتوانیم به تقویت مساجد کمک کنیم.

 


محسن رستگاری سرپرست ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد نیز در این نشست گفت: امیدواریم در بستر مسجد اتفاقاتی خوبی رقم بخورد و باید برای تقویت آن گام برداریم.

 

وی افزود: ما در استان 850 کانون فرهنگی هنری داریم که در سطح استان فعالیت های فرهنگی و هنری را در بستر مساجد دنبال می کنند.

 

رستگاری بااشاره به برگزاری طرح طراوت ادامه داد: برنامه ریزی ما برای طرح طراوت توجه به قشر خاکستری و ایجاد بستری برای حضور در مساجد است.

 

وی گفت: طرح پایگاه های قرآنی و طراوت و برنامه تلویزیونی در حوزه مسجد از جمله اقداماتی است که دنبال می‌کنیم.