برگزاری محافل انس با قرآن و آیین جزء‌خوانی در مساجد یزد
برگزاري محافل انس با قرآن و آيين جزء‌خواني در مساجد يزد
با مشارکت بچه‌های مسجد محقق شد؛

برگزاری محافل انس با قرآن و آیین جزء‌خوانی در مساجد یزد

با مشارکت بچه‌هاي مسجد، محافل انس با قرآن و آيين جزء‌خواني قرآن کريم همزمان با ايام ماه مبارک رمضان در مساجد استان يزد در حال برگزاري است.
شناسه خبر : 45972 تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۱:۲۳

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از استان یزد؛ همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان، آیین جزخوانی در مساجد یزد برپا شده است و هر کدام از مساجد سطح استان به اجرای این آیین مذهبی می کنند.

 

مراسم ‌جزخوانی ‌قرآن‌کریم‌ در دارالمهدی«عج»بافق به همت کانون فرهنگی هنری شهید حبیبیان ‌برگزار می شود

 

دراولین شب ازبرگزاری‌این محفل ملکوتی که‌به‌همت‌کانون‌فرهنگی‌هنری‌شهیدحبیبیان‌ ،بسیجیان پایگاههای‌‌امام حسن عسکری «ع» و ام ابیها «س» برگزار شد و قاریان شرکت کننده‌ جز اول ‌قرآن را تلاوت کردند.

 

درپایان این جلسه‌ نیز کربلایی محمد رضا ابراهیمی از اساتید قرآنی پیشکسوت‌ هیئت منتظر المهدی«عج»  به‌ تفسیر تحت الفظی چند آیه از آیات تلاوت شده ‌‌پرداخت.

 

برگزاری‌کارگاه نقاشی ویژه کودکان، برگزاری مسابقات حضوری و پیامکی‌، اردو، اهدای جوایزنفیس از برنامه های جنبی این محفل‌ قرآنی‌است.

 

آئین‌جز خوانی‌ قرآن‌کریم ‌تا پایان ماه مبارک رمضان هرشب راس ساعت20 در محل‌ موسسه ‌خیریه ‌فرهنگی‌ مذهبی ‌دارالمهدی«عج» بافق واقع در بلوار شهید حبیبیان‌ (کوچه شماره 6‌‌ حسینیه پای پتک‌) برگزار می شود.

 

محفل جز خوانی و تفسیر قرآن کریم در مسجد سیدالشهدا (ع) مروست برگزار می شود

 

همزمان با ایام ماه مبارک رمضان محفل انس با قرآن️ ویژه برادران و خواهران با حضور با حضور قاریان و حافظان شهرستان و تفسیر قرآن کریم توسط امام جماعت مسجد برگزار می شود.

 

این مراسم هر روز ماه مبارک رمضان ساعت ۱۶:۴۵ در محل مسجد سیدالشهداء (مهدیه) شهرستان مروست برگزار می شود.

 

برگزاری محفل جز خوانی قرآن کریم در مسجد چهارده معصوم (ع) مهریز

 

محفل جزء خوانی قرآن کریم در مسجد چهارده معصوم (ع) مهریز همزمان با ایام ماه مبارک رمضان برگزار می شود.

 

این مراسم هر روز از ابتدای ماه مبارک رمضان  در مسجد چهارده معصوم علیهم السلام شهرک شهید بهشتی مهریز با حضور قاریان  از ساعت ۱۷ الی ۱۸ برگزار می شود.

 

محفل جز خوانی قرآن کریم در مسجد باب الحوائج (ع) یزد

 

همزمان با ماه مبارک رمضان محفل انس با قرآن با حضور قاریان و حافظان برتر استانی در مسجد باب الحوائج (ع) حسن آباد یزد برگزار می شود.

 

این مراسم به همت کانون فرهنگی هنری باب الحوائج (ع) حسن آباد یزد برگزار می شود که در روزهای ماه مبارک رمضان پیش از نماز مغرب و عشا و پس از نماز برگزار می شود.