ظرفیت‌های مشترک همکاری کانون‌های مساجد یزد در نمایشگاه قرآن و عترت این استان بررسی شد
ظرفيت‌هاي مشترک همکاري کانون‌هاي مساجد يزد در نمايشگاه قرآن و عترت اين استان بررسي شد
با حضور سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان یزد؛

ظرفیت‌های مشترک همکاری کانون‌های مساجد یزد در نمایشگاه قرآن و عترت این استان بررسی شد

در ديدار سرپرست ستاد هماهنگي کانون هاي مساجد يزد با سرپرست معاونت فرهنگي و رسانه اي اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي اين استان؛ ظرفيت‌هاي مشترک همکاري در نمايشگاه قرآ« و عترت استان بررسي شد.
شناسه خبر : 45967 تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۰:۳۶

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از استان یزد؛ «محسن رستگاری» سرپرست ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد به منظور همکاری در برنامه های نمایشگاه قرآن و عترت استان یزد با «حسین دشتی» سرپرست معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد دیدار و گفت و گو کرد.

دشتی در این دیدار گفت: این نمایشگاه از 16 تا 25 فروردین ماه برگزار می شود که میزبان علاقمندان به حوزه فعالیت های قرآنی و مذهبی است.

وی بیان کرد: ما باید از ظرفیت دستگاه های فرهنگی و مذهبی مانند کانون های مساجد به خوبی استفاده کنیم تا بتوانیم بیشترین بازخورد را در حوزه فعالیت های قرآنی در این نماایشگاه داشته باشیم.

رستگاری نیزدر ادامه طی سخنانی گفت: کانون های مساجد به عنوان یکی از ظرفیت های فرهنگی است که فعالیت های مختلفی در حوزه های مذهبی و قرآنی در مساجد داشته و امیدواریم بتوانیم برنامه‌های مختلفی را با همکاری این اداره کل در نمایشگاه برگزار کنیم.