برپایی غرفه ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن
برپايي غرفه ستاد هماهنگي کانون هاي مساجد يزد در مسير راهپيمايي ۲۲ بهمن

برپایی غرفه ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن

غرفه ستاد هماهنگي کانون هاي مساجد يزد در مسير راهپيمايي ۲۲ بهمن شهر يزد مورد استقبال شرکت کنندگان در راهپيمايي قرار گرفت.
شناسه خبر : 44644 تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۱۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان یزد، غرفه ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد در مسیر راهپیمایی 22 بهمن شهر یزد مورد استقبال شرکت کنندگان در راهپیمایی قرار گرفت.

 

غرفه ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد به عنوان محدود غرفه هایی بود که در مسیر راهپیمایی امسال یزد برپا شده بود که در این غرفه امضای میثاق نامه امام (ره) و شهدا، مهر و امضای پرچم جمهوری اسلامی ایران، عکس با تصاویر شهدا اجرا می شد.

محسن رستگاری سرپرست ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد در حاشیه این مراسم گفت: خوشبختانه امسال شاهد حضور پرشور تر مردم در راهپیمایی 22 بهمن بودیم.

 

وی افزود: همگام با مردم استان، ما سعی کردیم برنامه های ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان را در این دهه پرشور برگزار کنیم که خوشبختانه کانون های مساجد استان نیز این برنامه ها را اجرا کردند.

رستگاری ادامه داد: در این راستا نیز در مسیر راهپیمایی مردم یزد در خیابان امام خمینی (ره) یزد، غرفه ستاد هماهنگی کانون های مساجد راه اندازی شد که برنامه های متنوعی در این غرفه اجرا شد.