برپایی اولین کاروان قرآنی به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر در مساجد شهرستان بافق
برپايي اولين کاروان قرآني به مناسبت ايام الله دهه مبارک فجر در مساجد شهرستان بافق

برپایی اولین کاروان قرآنی به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر در مساجد شهرستان بافق

رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي بافق از برپايي نخستين کاروان قرآني به مناسبت ايام البيض و دهه مبارک فجر در برخي از مساجد سطح اين شهرستان خبر داد.
شناسه خبر : 44370 تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۸:۴۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان یزد، محمدباقرقائمی بافقی  فعالیت‏های قرآنی در شهرستان را جدی و بانشاط خواند و افزود: فعالیت‏های قرآنی این اداره به اندازه‏ای است که گرایش مردم به سمت قرآن و اهل بیت بیش از گذشته جدی شده است.

 

وی ابراز امیدواری کرد: برگزاری چنین برنامه‏ ای جنبه فراگیر پیدا کند و در سال های آتی نیز هرچه فراگیر تر و با شکوه برگزار شود. 

 

قائمی اهداف برگزاری این کاروان را ایجاد شور و نشاط قرآنی، بصیرت افزایی و توجه دادن به فرهنگ قرآنی و اهل بیت (ع)عنوان کرد.

 

مسئول قرآن و عترت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بافق هم ضمن تبریک دهه مبارک فجر گفت: مراسم کاروان قرآنی انقلاب با همکاری کانون قرآن این اداره درمساجد،تکایا وبقاع متبرکه سطح شهرستان در حال برگزاری است.

 

حجت الاسلام سید حسین صداقت بافقی افزود: این برنامه تا پایان دهه فجر در بعضی مساجد شهرستان برنامه ریزی شده و قاریان ممتاز شهرستان به تلاوت آیاتی چندازکلام الله مجید می پردازند ومفاهیم آیات تلاوت شده بیان می شود.

 

به گفته وی درپایان این برنامه معنوی و قرآنی،  به شرکت کنندگان هدایای به رسم یاد بود اهدا خواهد شد.