از ظرفیت بانوان برای جذب جوانان و نوجوانان به مساجد استفاده شود
از ظرفيت بانوان براي جذب جوانان و نوجوانان به مساجد استفاده شود
در دیدار با استاندار یزد مطرح شد؛

از ظرفیت بانوان برای جذب جوانان و نوجوانان به مساجد استفاده شود

مديرکانون فرهنگي هنري وحدت با اشاره به فعال بودن بانوان در جامعه گفت: با تشکيل هسته هاي بانوان از از ظرفيت بانوان براي جذب جوانان و نوجوانان به مساجد استفاده شود.
شناسه خبر : 43612 تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۱:۱۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از یزد، ابویی، مدیرکانون فرهنگی هنری وحدت مسجد محمدیه در نشست مدیران کانون های مساجد استان یزد با استاندار یزد گفت: زنان نیمی از پیکره جامعه هستند که باید توجه ویژه ای به آنها شود.

وی افزود:  در جنگ سخت خواهران کمک شایانی به مساجد داشتند و هم اکنون نیز در جنگ نرم این نقش را دارند لذا با توجه به حضور فعال بانوان در مساجد شاهد این فعالیت ها بودیم اما این امکانات و تجهیزات موجود در شان بانوان استان نیست و در صورتی که بتوانیم از ظرفیت ها و تجهیزات دستگاه های اداری استان در جهت فعال کردن حوزه بانوان مساجد گام برداریم.

ابویی بیان کرد: با توجه به گسترش فضای مجازی ما باید برنامه های شاد اردوی و تفریحی و آموزشی را در جهت جذب جوانان و نوجوانان استفاده کنیم اما در این زمینه نیازمند حمایت های مسئولان هستیم و با توجه به این که طرح های مختلفی داریم اما بودجه نداریم  نمی توانیم آنها را اجرایی کنیم.

وی افزود: طرح هایی مانند طرح طراوت می تواند ما را در این زمینه یاری کند ولی امیدواریم این طرح ها گسترش پیدا کند.

مدیرکانون فرهنگی هنری وحدت یزد بیان کرد: برای حل مسائل روز جامعه مانند عفاف و حجاب، فرزندآوری، خانواده از بانوان باید استفاده شود و با تشکیل هسته های بانوان در استان در این زمینه گام برداشته شود.