شکل گیری هویت جوانان و نوجوانان از مساجد شروع شود
شکل گيري هويت جوانان و نوجوانان از مساجد شروع شود
در نشست با استاندار یزد مطرح شد؛

شکل گیری هویت جوانان و نوجوانان از مساجد شروع شود

مديرکانون بهار قران يزد با اشاره به اهميت شکل گيري هويت نوجوانان در جامعه گفت: شکل گيري هويت جوانان و نوجوانان بايستي از مساجد شروع شود.
شناسه خبر : 43611 تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۱:۱۳
به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از یزد، حجت الاسلام اکبری مدیر کانون فرهنگی هنری بهار قرآن یزد در نشست جمعی از مدیران کانون های مساجد استان با استاندار یزد گفت:  از ابتدای شروع ترم جاری دانشگاه، ما با معضلاتی همراه بودیم ولی وقتی که در بین جوانان و نوجوانان حضور پیدا می کنیم مشکل اصلی در شکل گیری هویت اجتماعی است.

وی افزود:  در جوانی و نوجوانی این شکل گیری هویت امری اساسی است که ما در مساجد شاهد این گام های اساسی هستیم ولی متاسفانه حمایت های لازم را نداریم.

حجت الاسلام اکبری بیان کرد: یکی از عوامل شکل گیری هویت اجتماعی مساجد هستند و اگر مسجد این ملاک های موجود را درست کند شاهد تربیت نیروی انسانی متعهد هستیم که دشمن کمتر می تواند روی آن اثر بگذارد.

وی بیان کرد:  اگر قرار است بروی هویت نوجوان اثر بگذاریم باید از مسجد شروع کنیم.

مدیرکانون بهار قرآن یزد ادامه داد: در طرح استانی طراوت شاهد فعال شدن مساجد با حضور امامان جماعت، مدیران کانون ها، هیات امنا هستیم و اگر این طرح ها در مساجد حمایت شوند شاهد گام های موثری در تربیت نیروی انقلابی خواهیم بود.