خدمت در خانه خدا نعمت بزرگی است که شامل همه انسان ها نمی شود
خدمت در خانه خدا نعمت بزرگي است که شامل همه انسان ها نمي شود
معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد در جمع مدیران کانون های مساجد یزد؛

خدمت در خانه خدا نعمت بزرگی است که شامل همه انسان ها نمی شود

عزيزي با اشاره به اهميت فعاليت در مساجد گفت: خدمت در خانه خدا نعمت بزرگي است که شامل همه انسان ها نمي شود.
شناسه خبر : 43497 تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۹:۱۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از یزد، علی اکبر عزیزی معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد امشب جمعه 16 دیماه در نشست با مدیران و فعالان کانون های مساجد استان یزد با استاندار یزد گفت: در این ماه مناسبت های 9 دی، دهه بصیرت، سالروز ورود مقام معظم رهبری به استان یزد، رحلت علامه مصباح یزدی، شهادت سردار سلیمانی را داریم که بسیار برای ما با اهمیت هستند.

 

وی با اشاره به شهادت سردار سلیمانی افزود: حضرت آقا در جایی در حضور شهید سلیمانی بیان کردند که سردار سلیمانی در زمان حیات نیز صاحب شفاعت هستند که امیدواریم در زمان شهادت نیز از این شفاعت ایشان بهره مند شویم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد ادامه داد: با توجه به دور دوم سفر رئیس جمهور به استان ما با اقشار مختلف استان جلساتی داشتیم که سعی کرده ایم مباحث مختلف و اولویت ها و نظرات را استفاده کنیم.

عزیزی گفت: در دور سفر اول ما شاهد برنامه های فشرده و پروژه های مختلف و بازدید و دیدار نخبگانی داشتیم و برکات خوبی را برای استان داشت که حدود 7 هزار و 800 میلیون تومان در پروژه های مختلف اعتبارات گرفتیم که از این میزان حدود 2 هزار و 500 میلیارد تومان نقدا به استان واگذار شده است .

 

وی ادامه داد: دور دوم سفر با تقاوت این که دو روزه است و همچنین با مردم نیز دیدار مردمی دارند که این اتفاق بزرگ صورت خواهد گرفت.

 

عزیزی گفت: در روزهای 22 و 23 این سفر صورت خواهد گرفت و سفر هیات وزیران را خواهیم داشت که در این سفر نیز از دو شهرستان محروم استان بازدید خواهند کرد.

وی گفت: در این دور از سفر رئیس جمهور پس از استقبال در محل آغاز عملیات اجرایی پروژه انتقال آب از خلیج فارس به استان حضور پیدا می کنند و پس از آن نیز در حضور مردم در میدان امیرچخماق این را اعلام می کنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد بیان کرد: همانطور که مقام معظم رهبری بیان کردند مهمترین مساله استان یزد آب بود که رئیس جمهور دولت سیزدهم این را در دستور کار خود قرار دادند و اکنون نیز این مساله حل خواهد شد و عملیات اجرایی آن حل خواهد شد.

عزیزی بیان کرد: ما اگر این آب را در این دولت به استان آبرسانی انجام دهیم در کنار مسکن های مهر و اقدامات دیگر شاهد تحولی عظیم در استان خواهیم بود.

 

وی گفت: خدمت در خانه خدا نعمت بزرگی است که شامل همه انسان ها نمی شود که شما باید قدر ان را بدانید.