توزیع بسته های فرهنگی « عفاف و حجاب» به همت اعضای کانون ذوالفقار یزد
توزيع بسته هاي فرهنگي « عفاف و حجاب» به همت اعضاي کانون ذوالفقار يزد

توزیع بسته های فرهنگی « عفاف و حجاب» به همت اعضای کانون ذوالفقار یزد

همزمان با ايام فاطميه (س) و شهادت حضرت زهرا (س) تعدادي بسته فرهنگي با موضوع « عفاف و حجااب» در بين دختران و بانوان توزيع شد.
شناسه خبر : 43181 تاریخ انتشار : ۵ دی ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۴:۰۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از یزد، حمیده دهقانی مسئول کانون فرهنگی هنری ذوالفقار مسجد امام علی (ع) یزد ضمن تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه (س) و شهادت حضرت زهرا (س) گفت: همزمان با این ایام اقدام به برگزاری برنامه های فرهنگی با محوریت سبک زندگی حضرت زهرا (س) و ائمه اطهار (ع) کرده ایم.

 

وی افزود: یکی از موضوعات مورد توجه ما در این زمینه توجه به عفاف و حجاب است که ویژه برنامه های مختلفی را در این زمینه داشته ایم.

 

دهقانی گفت: اهدای شاخه گل به بانوان و دختران با حجاب و همچنین اهدای بسته های فرهنگی با محوریت بحث عفاف و حجاب از جمله اقداماتی است که در این زمینه انجام داده ایم.

 

مسئول کانون ذوالفقار با اشاره به فعالیت های کانون ادامه داد: فعالیت های کانون بیشتر در جنبه های فرهنگی و هنری برگزار شد و در کنار مراسم های منسبتی و مذهبی، فعالیت های فرهنگی مانند کتابخوانی، برگزاری کلاس های آموزشی و ... را دنبال کردیم.

 

دهقانی ادامه داد: تمامی فعالیت های کانون با هدف ارتقای سطح فرهنگ محله و منطقه و همچنین آشنای و جذب جوانان و نوجوانان به مسجد دنبال می شود