سرپرست ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد با رئیس حوزه هنری این استان دیدار کرد
سرپرست ستاد هماهنگي کانون هاي مساجد يزد با رئيس حوزه هنري اين استان ديدار کرد

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد با رئیس حوزه هنری این استان دیدار کرد

سرپرست ستاد هماهنگي کانون‌هاي مساجد يزد با هدف بررسي تحقق همکاري‌هاي مشترک، با رئيس حوزه هنري اين استان ديدار و گفت و گو کرد.
شناسه خبر : 43026 تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۲۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از یزد، «محسن رستگاری» سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد یزد در نشستی با «حسام سالکی» رئیس حوزه هنری یزد دیدار و گفت و گو کرد.

 

حسام سالکی، در این نشست با اشاره به اهمیت توجه بیشتر به بحث امامان جماعت در مساجد و همچنین استفاده از ظرفیت طلبه ها گفت: یکی از نقاط قوت این طرح ها می تواند استفاده از ظرفیت حوزویان و طلبه باشد تا ازا ین طریق فعال تر شدن مساجد را دشته باشیم.

 

رئیس حوزه هنری استان یزد افزود: حوزه هنری یزد در قالب برنامه های فرهنگی و هنری خود می تواند در این طرح حضور داشته باشد که بایستی با برنامه ریزی دقیق و هدفمند بتوانیم این برنامه ها را اجرا کنیم.

 

سالکی گفت: اگرچه برنامه های فرهنگی در بخش های مختلف جامعه بایستی اثر گذار باشد اما مهمتر هدفمندی و چشم انداز آنها است که اگر این چشم انداز به خوبی تعریف شود به خوبی می توانیم در گام های بعدی خود عمل کنیم.

 

وی بیان کرد: هدف ما تربیت نیروی متعهد و انقلابی در راستای اهداف نظام و انقلاب اسلامی است که امیدواریم بتوانیم در بستر مساجد این هدف را به خوبی دنبال کنیم.