اجرای طرح « طراوت» در بیش از ۵۰ مسجد سطح شهر یزد
اجراي طرح « طراوت» در بيش از ۵۰ مسجد سطح شهر يزد
سرپرست ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد خبر داد؛

اجرای طرح « طراوت» در بیش از ۵۰ مسجد سطح شهر یزد

رستگاري از اجراي فاز دوم طرح « طراوت» کانون هاي مساجد ويژه نوجوانان ۱۳ تا ۱۶ سال در بيش از ۵۰ مسجد سطح شهر يزد خبر داد.
شناسه خبر : 42666 تاریخ انتشار : ۹ آذر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۸:۵۵

«محسن رستگاری» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان یزد، با اشاره به برگزاری فاز دوم طرح  « طراوت» ویژه کانون های مساجد سطح شهر یزد گفت: امسال فاز دوم این طرح با حضور بیش از 50 مسجد در مناطق مختلف سطح شهر یزد برگزار می شود.

 

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد افزود: این طرح ویژه نوجوانان 13 تا 16 سال است که در 4 محور استعدادیابی، آموزش، تولید و رقابت با حضور اساتید استانی برگزار می شود.

 

رستگاری بیان کرد: تئاتر، داستان نویسی، اجرا و گویندگی، شعر، عکاسی و فیلم برداری، کارآفرینی، روخوانی و روانخوانی قرآن کریم، کتاب و کتابخوانی، مهارت های زندگی و برترین آرزوها به عنوان دوره هایی است که به همت کانون های مساجد در این مساجد اجرا می شود.

 

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد ادامه داد: این برنامه ها به همراه برنامه های ورزشی، تفریحی، بصیرتی و تربیتی است که به مدت یک سال و در دوره های مختلف برگزار می شود.

 

وی گفت: این طرح با شعار « مسجد باطراوت، محله بانشاط» برگزار می شود که ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد و سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد به عنوان مجریان اصلی این طرح هستند.

 

رستگاری گفت: آخرین مهلت ثبت نام علاقمندان به شرکت در این طرح 11ذرماه 1401 است که علاقمندان می توانند با مراجعه به وب سایت « www.taravatemasjed.ir » ثبت نام کنند و همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر نیز با شماره 09905121831 از جزییات این طرح اطلاع پیدا کنند.