معرفی و بررسی کتاب «سمبل اصلاح و تربیت» به همت بچه‌های مسجد
معرفي و بررسي کتاب «سمبل اصلاح و تربيت» به همت بچه‌هاي مسجد
در راستای گرامیداشت هفته کتاب صورت پذیرفت؛

معرفی و بررسی کتاب «سمبل اصلاح و تربیت» به همت بچه‌های مسجد

نشست تقد و بررسي «کتاب، سمبل اصلاح و تربيت» به همت کانون مساجد در کانون اصلاح و تربيت يزد برگزار شد.
شناسه خبر : 42277 تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۳:۱۱

به گزارش روابط عمومی ستاد رسانه ای  (فهما) از استان یزد، همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی،  نشست «کتاب، سمبل اصلاح و تربیت» با حضور «رضا مقبلی قرائی» مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان یزد، «محسن رستگاری» سرپرست ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد در کانون اصلاح و تربیت یزد برگزار شد.

رستگاری در این مراسم گفت: کتاب و کتابخوانی به عنوان گام هایی در جهت کاهش آسیب های اجتماعی است و نام این نشست با عنوان « کتاب، سمبل اصلاح و تربیت» بایستی در جامعه گسترش پیدا کند.

وی افزود: اگر جوانان و نوجوانان ما با کتاب مانوس شوند به خوبی می توانند مسیر زندگی خود را مشخص کنند و از بسیاری از آسیب های اجتماعی در امان بمانند.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد گفت: هر فردی که می خواد معنای آموزش و تربیت را به معنای واقعی آن یاد بگیرد نمیتواند از کتاب دور باشد بلکه باید همگام با کتاب در مسیر موفقیت حرکت کند.

رستگاری بیان کرد: کتاب دارای ویژگی های خاصی است که از جمله آنها می توان به آرامش بخشی، تقویت حافظه، بالا بردن دایره لغات، افزایش تجربه و افزایش همدلی اشاره کرد.

رضا مقبلی قرائی مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان یزد نیز در این نشست گفت: اگر میخواهیم در جامعه رشد پیدا کرده و به تعالی برسیم باید کتاب و کتابخوانی را ترویج دهیم.

وی افزود: برای رسیدن به عمل صالح باید از طریق کتاب خداوند یعنی قران استفاده کنیم و سبنگ زندگی خود را بر اساس آنچه خداوند متعال در قرآن بیان کرده اجرا کنیم.


این مراسم به همت کانون فرهنگی هنری اصلاح و تربیت برگزار شد.