مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان یزد از کانون یاوران سیدالشهدا (ع) بازدید کرد
مدير ستاد هماهنگي کانون‌هاي مساجد استان يزد از کانون ياوران سيدالشهدا (ع) بازديد کرد

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان یزد از کانون یاوران سیدالشهدا (ع) بازدید کرد

مدير ستاد هماهنگي کانون‌هاي مساجد استان يزد، با حضور در کانون فرهنگي و هنري «ياوران سيد الشهدا (ع)» با امام جماعت مسجد امام حسين(ع) و اعضاي اين کانون ديدار و گفت وگو کرد.
شناسه خبر : 42209 تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۱:۲۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان یزد: «محسن رستگاری» مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان یزد در ادامه بازدیدها و سرکشی از کانونهای این استان، از کانون فرهنگی  هنری ياوران سيد الشهدا (ع) بازدید به عمل آورده و با امام جماعت، مدیر و اعضای کانون دیدار و گفت وگو کرد.

بر پایه این گزارش: در این نشست ارکان کانون فرهنگی و هنری ياوران سيد الشهداء با ارایه گزارشی از عملکرد کانونهای و برنامه های در حال اجرا به بیان مسایل و مشکلات خود در عرصه فعالیت فرهنگی در کانون پرداختند.

در ادامه «محسن رستگاری» ضمن تاکید نسبت به انجام مستمر برنامه های فرهنگی ذیل مسجد، اولویت وظایف کانون‌های فرهنگی را احیای کارکردهای مسجد بیان کرد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان یزد در ادامه، داشتن زیرساخت مناسب برای انجام فعالیت فرهنگی را مساله ای ضروری دانست و افزود: مهمترین سرمایه های مساجد را نیروی انسانی انقلابی تشکیل می دهند تا از رهگذر این فعالیت ها بتوان با حضور جوانان دغدغه مند و انقلابی در راستای اعتلای فرهنگ مسجدی گام برداشت.

وی در پایان از تلاش ارکان فعال کانون فرهنگی تقدیر کرده و قول همکاری و مساعدت در راستای برگزاری برنامه های کانون دادند.