تدارک ویژه کانون‌های مساجد استان یزد در سی‌اُمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران
تدارک ويژه کانون‌هاي مساجد استان يزد در سي‌اُمين دوره هفته کتاب جمهوري اسلامي ايران
سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد یزد خبر داد؛

تدارک ویژه کانون‌های مساجد استان یزد در سی‌اُمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران

رستگاري، از برگزاري سلسله برنامه‌هاي متنوع به مناسبت فرا رسيدن سي‌اُمين هفته کتاب جمهوري اسلامي ايران در سطح کانون‌هاي مساجد استان يزد خبر داد.
شناسه خبر : 42150 تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۴:۱۷

«محسن رستگاری» در گفت‌و‌گو با ستاد ارتباطات رسانه‌‎ای (فهما) از استان یزد، با اشاره به برگزاری ویژه برنامه های هفته کتاب در سطح کانون های مساجد استان یزد گفت: این فعالیت ها با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار می شوند.



سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد یزد ادامه داد: تجلیل از سه فعال در حوزه کتاب اعم از نویسنده و کتابدار؛ بازدید از مساجد فعال در حوزه کتاب و کتابخوانی، برگزاری جلسات نقد کتاب، اجرای برنامه شنبه‌های کتاب، معرفی کتاب‌های برتر، اجرای طرح کاروان کتاب در یکی از کانون‌های روستایی، اهدای کتاب به کتابخانه‌های مساجد ازجمله برنامه‌های ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان یزد در این ایام به شمار می رود.

وی گفت: ما در این قالب سعی داریم با محوریت مساجد و بچه‌های مسجد، فعالیت‌های کتاب و کتابخوانی را دنبال کنیم  و برای ترویج مطالعه و کتابخوانی با محتوای مناسب گام برداریم.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد یزد گفت: در برگزاری برنامه‌های هفته کتاب، از نویسندگان مسجدی استان و از کانون‌هایی که طرح‌های کتابخوانی را در مساجد دنبال می‌کنند تجلیل خواهد شد.

رستگاری ادامه داد: تجلیل از طرح‌های مسجدی مانند طرح رهبر کتابخوان کانون فرهنگی هنری مهدیه اشکذر، نقد کتابخوانی با حضور بچه‌های مسجد در کتابخانه وزیری یزد نیز از دیگر برنامه‌های  هفته کتاب در استان یزد محسوب می شود، ضمن اینکه حضور در یکی از روستا‌های استان و طرح اهدای کتاب به بچه‌های مساجد نیز در حال برگزاری است.