برگزاری نشست بصیرتی ویژه نوجوانان در کانون باب الحوائج (ع) یزد
برگزاري نشست بصيرتي ويژه نوجوانان در کانون باب الحوائج (ع) يزد

برگزاری نشست بصیرتی ویژه نوجوانان در کانون باب الحوائج (ع) یزد

همزمان با ۱۳ آبان، روز ملي مبارزه با استکبار جهاني، نشست بصيرتي ويژه نوجوانان در کانون باب الحوائج (ع) يزد برگزار شد.
شناسه خبر : 41975 تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۲:۵۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌‎ای (فهما) از استان یزد، همزمان با 13 آبان، روز استکبارستیزی، نشست بصیرتی ویژه نوجوانان در کانون باب الحوائج (ع) یزد برگزار شد.

 

 

حجت الاسلام نجم الهدی از اساتید حوزه و دانشگاه در این مراسم گفت: 13 آبان به عنوان نقطه عطفی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران است زیرا سه اتفاق مهم در این تاریخ رخ داده است.

 

وی افزود :این روز را به عنوان روز ملی استکبار ستیزی نام گذاری کرده اند زیرا لانه جاسوسی آمریکا در این روز توسط دانش آموزان تسخیر شد و همچنین در این روز نیز تعدادی از دانش آموزان به شهادت رسیدند که این ها نشان دهنده تلاش برای به ثمر رساندن انقلاب بوده است.

 

این استاد حوزه و دانشگاه گفت: این انقلاب به سادگی به دست ما نرسیده است بلکه برای انها خون هزاران نفر از جوانان و نوجوانان ریخته شده است و درخت اسلام با خون شهدای آبیاری شده است و اکنون نیز درخت تنومندی است که هیچ کسی نمی تواند به آن آسیب وارد کند.

حجت الاسلام نجم الهدی بیان کرد: اگرچه امروز این انقلاب توسط دشمنان مورد هدف قرار گرفته است اما ما جوانان و نوجوانانی داریم که همچون دوره های مختلف پای آن ایستاده اند و جان خود را در این مسیر می گذارند.