نشست سرپرست ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد با مسئول باشگاه خبرنگاران استان
نشست سرپرست ستاد هماهنگي کانون هاي مساجد يزد با مسئول باشگاه خبرنگاران استان

نشست سرپرست ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد با مسئول باشگاه خبرنگاران استان

سرپرست ستاد هماهنگي کانون هاي مساجد يزد با عباس سلطاني مسئول جديد باشگاه خبرنگاران اين استان ديدار و گفت و گو کرد.
شناسه خبر : 41974 تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۲:۵۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌‎ای (فهما) از استان یزد، «محسن رستگاری» با حضور در باشگاه خبرنگاران استان، با عباس سلطانی مدیر این واحد از صدا و سیما دیدار و گفت و گو کرد.

 

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد در این نشست با اشاره به ظرفیت کانون های مساجد در استان گفت: ما در استا بیش از 850 کانون فرهنگی هنری مساجد داریم که در تمامی منطق استان این کانون ها فعالیت دارند.

 

وی افزود: اجرای فعالیت های فرهنگی هنری در بستر مساجد یکی از ماموریت های ما است و سعی کرده ایم در جهت احیای کارکردهای مساجد و جذب جوانان و نوجوانان به مساجد گام برداریم.

 

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد ادامه داد: ما در استان طرح هایی مانند طرح « طراوت» را در فاز اول اجرایی کردیم که بیش از 30 کانون در این طرح شرکت کردند و باا حضور بیش از 1200 نفر از نوجوانان در مساجد فعالیت های فرهنگی و هنری را اجرا کردیم.

 

رستگاری بیان کرد: اکنون نیز فاز دوم آن را آغاز کرده ایم که امیدواریم بتوانیم از ظرفیت باشگاه خبرنگاران نیز در این طرح استفاده کنیم.

 

سلطانی نیز در این نشست با اشاره به ظرفیت های باشگاه خبرنگاران گفت: ما می توانیم در دو بخش آموزش و فعالیت های خبرنگاری در مسیر فعالیت های کانون های مساجد گام برداریم و با استفاده از دوره های مختلف در جهت تربیت نیروی مسجدی فعال شویم.

 

وی افزود: یکی از مکان هایی که ما می توانیم با اعتماد و به صورت ویژه می توانیم سرمایه گذاری  کنیم و در جهت تربیت نیروی مسجد گام برداریم.

 

در پایان این نشست نیز مقرر شد تفاهم نامه ای با امضای ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد و باشگاه خبرنگاران یزد آماده شود تا فعالیت های باشگاه در مساجد و طرح طراوت نیز اجرا و دنبال شود.