دیدار مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد یزد با مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری
ديدار مدير ستاد هماهنگي کانون‌هاي مساجد يزد با مدير کل دفتر امور اجتماعي و فرهنگي استانداري

دیدار مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد یزد با مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری

مدير ستاد هماهنگي کانون‌هاي مساجد يزد با مدير کل دفتر امور اجتماعي و فرهنگي استانداري يزد ديدار و گفت و گو کرد.
شناسه خبر : 41874 تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۵۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌‎ای (فهما) از استان یزد، محسن رستگاری، با « جمال قهرمانی» مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد دیدار و گفت و گو کرد.

رستگاری در این نشست با اشاره به ظرفیت کانون های مساجد گفت: ما در استان یزد بیش از 850 کانون داریم که در سطح مساجد فعالیت های فرهنگی و هنری را دنبال می کنند.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد افزود: این کانون ها در نقاط مختلف شهری و روستایی و حتی دوردست ترین نقاط استان که هیچ نهاد فرهنگی وجود ندارد فعالیت می کنند که ما می توانیم بخشی از این فعالیت های فرهنگی را از طریق این کانون ها در استان اجرایی کنیم.

وی گفت: خوشبختانه در سطح شهر یزد با همکاری سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد نخستین فاز طرح طراوت را برگزار کردیم که مورد استقبال خانواده ها نیز قرار گرفت.

رستگاری گفت: در حال حاضر نیز فاز دوم آن در حال برنامه ریزی است که امیدواریم بتوانیم این طرح را با تعداد مساجد بیشتر و کودکان و نوجوانان در مساجد اجرایی کنیم.

بر پاین این گزارش: قهرمانی در ادامه این نشست دو جانبه طی سخنانی اظهار کرد: کانون های مساجد به عنوان متولیان فرهنگی و هنری در مساجد هستند که ما باید به بهترین نحو از این ظرفیت استفاده کنیم.

وی افزود: کانون های مساجد می توانند به عنوان بازوانی برای فعالیت های فرهنگی و هنری باشند و اگر بتوانیم در این مسیر به خوبی حرکت کنیم می توانیم محوریت مساجد را در تمامی فعالیت های فرهنگی و هنری خود داشته باشیم.