فاز دوم طرح « طراوت» در بیش از ۵۰ مسجد استان یزد اجرا می‌شود
فاز دوم طرح « طراوت» در بيش از ۵۰ مسجد استان يزد اجرا مي‌شود
ویژه اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد یزد؛

فاز دوم طرح « طراوت» در بیش از ۵۰ مسجد استان یزد اجرا می‌شود

رستگاري با اشاره به اجراي فاز دوم طرح استاني «طراوت» گفت: اين طرح ويژه اعضاي کانون‌هاي فرهنگي هنري و در بيش از ۵۰ مسجد استان يزد اجرا مي‌شود.
شناسه خبر : 41873 تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۵۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌‎ای (فهما) از استان یزد، «محسن رستگاری» در جریان برگزاری نشست توجیهی فاز دوم طرح استانی « طراوت» ویژه کانون های مساجد یزد گفت: این طرح به صورت استانی و با همکاری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد در کانون های مساجد شهر یزد برگزار می شود.

 

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان یزد افزود: با اجرای این طرح درصدد گسترش فعالیت‌های فرهنگی هنری در بستر مساجد و همچنین جذب نوجوانان و جوانان به مساجد هستیم.

وی ادامه داد: یکی از ضرورت های اجرای طرح‌هایی از این دست، تحقق اجرای فعالیت های متنوعی است که بتوانیم ذیل آن نسل جوان را به حضور در مسجد و استفاده از ویژه برنامه های فرهنگی هنری تشویق کنیم.

رستگاری در بخش دیگری از مباحث خود گفت: ائمه جماعات به عنوان مدیر طبیعی مساجد هستند و در این میان کانون‌های فرهنگی هنری و پایگاه های بسیج مساجد به مثابه بازوانی هستند که به امام جماعت در اجرای فعالیت های مسجدی کمک می کنند.

وی افزود: ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان یزد، علاوه بر اجرای این طرح درصد کادرسازی با محوریت مساجد و با بهره برداری از ظرفیت های اعضای کانونها است.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد تصریح کرد: فاز اول طرح استانی « طراوت» ویژه کانون های مساجد شهر یزد، سال گذشته برگزار شد که با استقبال خود خانواده ها و با حضور بیش از 1200 نفر از جوانان و نوجوانان در مساجد منتخب برگزار شد.

رستگاری گفت: فاز دوم این طرح نیز به زودی در بیش از 50 مسجد استان برگزار می شود که پیش‌بینی می شود بیش از دو هزار نفر از جوانان و نوجوانان مخاطب این طرح ثبت نام کنند.