نشست رابطین کانون‌های مساجد شهرستان یزد با سرپرست ستاد فهمای استان برگزار شد
نشست رابطين کانون‌هاي مساجد شهرستان يزد با سرپرست ستاد فهماي استان برگزار شد

نشست رابطین کانون‌های مساجد شهرستان یزد با سرپرست ستاد فهمای استان برگزار شد

نشست رابطين کانون هاي مساجد شهرستان يزد با سرپرست ستاد هماهنگي کانون هاي مساجد استان با محوريت اجراي برنامه هاي سال جاري برگزار شد.
شناسه خبر : 41498 تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۱:۴۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان یزد: نشست رابطین کانون های مساجد شهرستان یزد با محسن رستگاری سرپرست ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان یزد برگزار شد.

 

رستگاری در این نشست ضمن گرامیداشت 19 مهر، سالروز بیانات مقام معظم رهبری در خصوص کانون های مساجد گفت: منویات مقام معظم رهبری به عنوان نقشه راهی برای ما در فعالیت های مربوط به مساجد است.

 

وی بیان کرد: ما باید بیانات حضرت آقا در خصوص مساجد و فعالیت های فرهنگی و هنری را مورد توجه قرار دهیم و با تحلیل و بررسی در جهت احیای کارکردهای مساجد گام برداریم.

 

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد با اشاره به برنامه های این ستاد در سال جاری گفت: بخشی از برنامه های ما به صورت ارسالی از سوی ستاد کانون های مساجد کشور است که در سطح استان اجرایی می کنیم و بخشی از فعالیت های ما به صورت استانی است که مانند طرح طراوت در سطح شهر یزد اجرا می شود.

 

رستگاری گفت: طرح استانی طراوت ویژه کانون های مساجد در فاز نخست خود بیش از 30 کانون را درگیر فعالیت های فرهنگی و هنری کرد که امسال فاز دوم آن را اجرا می کنیم.

 

وی بیان کرد: امیدواریم امسال بتوانیم برای تعداد بیشتری از مساجد برنامه ریزی کنیم و در جهت اجرای فعالیت های فرهنگی و هنری با محوریت مساجد گام برداریم.

 

در ادامه این نشست نیز رابطین کانون های مساجد شهرستان یزد در خصوص فعالیت های خود مطالبی را ارائه کردند.