فعالان قرآنی کانون شهید حمیدرضا آقا عسکری تجلیل شدند
فعالان قرآني کانون شهيد حميدرضا آقا عسکري تجليل شدند
با حضور سرپرست ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد؛

فعالان قرآنی کانون شهید حمیدرضا آقا عسکری تجلیل شدند

در مراسمي با حضور سرپرست ستاد هماهنگي کانون هاي مساجد يزد از فعالان قرآني کانون شهيد حميدرضا آقا عسکري تجليل شد.
شناسه خبر : 41440 تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۸:۵۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان یزد، در مراسمی با حضور محسن رستگاری سرپرست ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد از فعالان قرآنی کانون شهید حمیدرضا آقا عسکری تجلیل شد.

محسن رستگاری در این مراسم ضمن گرامیداشت 19 مهر سالروز بیانات مقام معظم رهبری در خصوص کانون های مساجد گفت: بیانات مقام معظم رهبری نقشه راهی برای ما و کانون های مساجد است تا بتوانیم روز به روز بر ماموریت های خود واقف شده و آنها را دنبال کنیم.

وی افزود: فعالیت های قرآنی یکی از رویکردهای ویژه کانون های مساجد در استان است که سعی کرده ایم با برگزاری دوره های مختلف قرآنی و همچنین مسابقات قرآنی در جهت ارتقای سطح قرآنی جامعه گام برداریم.


رستگاری ادامه داد: جشنواره های قرآنی مانند مدهامتان به عنوان یکی از برنامه های اصلی ما است که به صورت کشوری و توسط کانون های مساجد برگزار می شود و تاکنون نیز توانسته ایم نفرات برگزیده قرآنی را به کشور معرفی کنیم و رتبه های بین المللی را نیز کسب کرده اند.


وی ادامه داد: ما در دو سطح مقدماتی و پیشرفته سعی داریم فعالیت های قرآنی را در استان پیگیری کنیم که خوشبختانه کانون های مختلفی نیز در این زمینه ها فعالیت می کنند و امیدواریم بتوانیم در تربیت جامعه قرآنی با محوریت مساجد گام برداریم.

در پایان این مراسم نیز از علی معین نژاد  حافظ کل قرآن کریم (رتبه اول رشته حفظ جشنواره مدهامتان چند سال پیش)، علی پور رضایی قاری و مؤذن (رتبه اول رشته اذان جشنواره مدهامتان چند سال پیش)، میلاد کریمی قاری و مرتل مساجد (رتبه چهارم رشته ترتیل دانش آموزی)، امیرحسین انواری قاری و مؤذن (رتبه پنجم رشته قرائت جشنواره مدهامتان امسال) و محمدحسن حسن زاده قاری برتر کشوری تجلیل و قدردانی شد.