رونق بخشی به فعالیت های کانون های مساجد با محوریت ائمه جماعات و همکاری بسیج
رونق بخشي به فعاليت هاي کانون هاي مساجد با محوريت ائمه جماعات و همکاري بسيج
سرپرست ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد عنوان کرد؛

رونق بخشی به فعالیت های کانون های مساجد با محوریت ائمه جماعات و همکاری بسیج

رستگاري با اشاره به بيانات مقام معظم رهبري در خصوص کانون هاي مساجد گفت: تلاش ما رونق بخشي به فعاليت هاي کانون هاي مساجد با محوريت ائمه جماعات و همکاري بسيج است.
شناسه خبر : 41429 تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۱:۴۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان یزد: محسن رستگاری، سرپرست ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد  ضمن گرامیداشت 19 مهر، سالروز بیانات مقام معظم رهبری در خصوص کانون های مساجد گفت: مقام  معظم رهبری در 19 مهر سال 91 ، در بیاناتشان چندین مجموعه را به صورت خاص  ائمه جماعات ، بسیج و کانون های فرهنگی هنری مساجد مخاطب خود قرار دادند .

 

وی افزود: بعد از گذشت 10 سال، ستاد هماهنگی کانون های مساجد تلاش کرد تا با بهره گیری از بیانات معظم له، رونق بخشی به فعالیت های کانون ها را با محوریت ائمه جماعات و همکاری بسیج در دستور کار خود قرار دهد.

 

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد گفت: ساماندهی اعضای کانون ها ، تعریف فعالیت های فرهنگی هنری جدید ، تعریف شبکه رابطین ، جلسات مستمر با کانون ها از جمله این برنامه ها بود.

 

رستگاری ادامه داد: اما در این مسیر ، مجموعه با مشکلاتی نیز روبرو بوده است که کمبود اعتبار لازم، بی انگیزگی برخی مدیران کانونی، عدم رسیدگی مناسب به نیازهای آنها، کمبود نیروی انسانی جهت پیگیری امور کانون ها در شهرستانها، افزایش هزینه های جاری برنامه ای از جمله این مشکلات است.

 

وی بیان کرد:  در این راستا کانون تراز کانونی است که منجر به جذب جوانان به مسجد و رونق بخش فعالیت های مساجد و تحقق مسجد تراز شود.

 

رستگاری در پایان گفت: شناسایی و ساماندهی جوانان و نوجوانان، برنامه ریزی برای اجرای یک فعالیت تشکیلاتی منسجم، ارتقای سطح معرفتی و مهارتی متولیان مسجد، تربیت کادر مسجدی متعهد، توانمند و انقلابی از جمله اقداماتی است که می توان در این راستا انجام داد.