سرپرست ستاد فهما و مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان یزد در راستای گسترش همکاری‌های مشترک دیدار کردند
سرپرست ستاد فهما و مديرکل فني و حرفه‌اي استان يزد در راستاي گسترش همکاري‌هاي مشترک ديدار کردند

سرپرست ستاد فهما و مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان یزد در راستای گسترش همکاری‌های مشترک دیدار کردند

سرپرست ستاد هماهنگي کانون‌هاي مساجد يزد با مديرکل فني و حرفه‌اي استان يزد با هدف گسترش همکاري‌هاي مشترک ديدار و گفت و گو کرد.
شناسه خبر : 41370 تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۸:۴۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان یزد، «محسن رستگاری» سرپرست ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد با مدیرکل فنی و حرفه ای استان یزد دیدار و گفت و گو کرد.

 

رستگاری در این نشست با اشاره به ظرفیت های کانون های مساجد در استان یزد گفت: ما در استان بیش از 850 کانون فرهنگی هنری در سطح مساجد داریم که می تواند به عنوان ظرفیت های بزرگی در راستای فعالیت های مختلف فرهنگی، هنری و اجتماعی باشند.

 

وی بیان کرد: یکی از دستگاه هایی که می تواند به صورت موثری در سطح مساجد فعالیت های خود را دنبال کند، مراکز فنی و حرفه ای هستند که با آموزش های لازم در جهت مهارت آموزی جوانان و نوجوانان در مساجد گام بردارند.

 

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد ادامه داد: هدف ما تربیت نیروی مسجد در ابعاد مختلف است و از طریق هم افزایی با مراکز فنی و حرفه ای می توانیم نیروهای متعهد و متخصص را نیز تربیت کرده و در جامعه فعال کنیم.

 

رستگاری ادامه داد: ما می توانیم بسیاری از کلاس های آموزش فنی و حرفه ای را در سطح مساجد نیز برگزار کنیم و از جوانان و نوجوانان نیز حمایت های لازم را داشته باشیم.

 

در پایان این نشست نیز مدیرکل فنی و حرفه ای استان یزد نیز با اشاره به ظرفیت های این مراکز گفت: امیدواریم بتوانیم با هم افزایی خدمت رسانی به مردم را از طریق مساجد داشته باشیم.