نشست کمیته مساجد استان یزد برگزار شد
نشست کميته مساجد استان يزد برگزار شد

نشست کمیته مساجد استان یزد برگزار شد

نشست کميته مساجد با حضور اعضاي اين کميته در ستاد هماهنگي کانون هاي مساجد يزد برگزار شد.
شناسه خبر : 41348 تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۱:۱۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان یزد، همزمان با 19 مهر، سالروز بیانات مقام معظم رهبری در خصوص کانون های فرهنگی هنری مساجد، نشست کمیته مساجد استان یزد با حضور اعضای این کمیته در ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد برگزار شد.

این نشست با حضور نمایندگانی از دستگاه های متولی امور مساجد  استان یزد شامل اداره کل اوقاف و امور خیریه استان، اداره کل تبلیغات اسلامی، ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان، ستاد اقامه نماز، دفتر امام جمعه یزد برگزار می شود که به رسیدگی امور مربوط به مساجد استان می پردازد.

محسن رستگاری سرپرست ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد در این نشست ضمن گرامیداشت سالروز 19 مهر، سالروز بیانات مقام معظم رهبری در خصوص کانون های مساجد گفت: بیانات مقام معظم رهبری راهگشاای بسیاری از مشکلات ما در جامعه است و اگر این بیانات را به طور دقیق عمل کنیم شاهد توسعه و پیشرفت جامعه و کشورمان خواهیم بود.

وی افزود: کانون های مساجد به عنوان ظرفیت هایی هستند که در  عرصه فعالیت های فرهنگی و هنری فعالیت می کنند که ما می توانیم از طریق هم افزایی با دستگاه های فرهنگی متولی امور مساجد گام های موثری در جهت جذب جوانان و نوجوانان به مساجد برداریم.