هم‌اندیشی کانون‌های مساجد استان یزد برگزار شد
هم‌انديشي کانون‌هاي مساجد استان يزد برگزار شد
در آستانه 19 مهر؛

هم‌اندیشی کانون‌های مساجد استان یزد برگزار شد

هم‌انديشي ويژه کانون‌هاي مساجد يزد در آستانه بزرگداشت 19 مهر با حضور سرپرست ستاد هماهنگي کانون هاي مساجد اين استان برگزار شد.
شناسه خبر : 41172 تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۱:۲۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان یزد: در آستانه 19 مهر سالروز بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) درباره کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور؛ هم اندیشی اجرای فاز دوم طرح «طراوت» و همچنین آسیب شناسی فاز اول اجرایی این طرح با حضور مدیران کانون های مساجد مجری و محسن رستگاری، مدیرستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد برگزار شد.

 

«محسن رستگاری» در این نشست گفت: طرح « طراوت» یکی از طرح های استانی است که با همکاری سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد در بخشی از کانون های مساجد استان برگزار می شود.

 

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان یزد ادامه داد: فاز اول این طرح در سال گذشته با حضور 30 کانون فرهنگی هنری مساجد در استان یزد اجرایی شد و بیش از 1200 نفر از کودکان و نوجوانان مناطق مختلف شهر یزد در این طرح شرکت کردند.

 

وی تصریح کرد:  فاز دوم آن نیز برنامه ریزی شده است که به زودی و با انتخاب کانون های مساجد مجری در سطح شهر یزد اجرایی می شود.

 

رستگاری گفت: بیانات مقام معظم رهبری راهگشا و نقشه رای برای ما در فعالیت های فرهنگی است. ما باید با استفاده از این رهنمودها بتوانیم کارکردهای مساجد را احیا کنیم و جوانان و نوجوانان را به مساجد جذب کنیم.

 

در ادامه این نشست نیز مدیران کانون های مساجد به بیان برنامه های پیش بینی شده بمناست بزرگداشت 19 در  کانون خود پرداختند.