فعالیت‌های کانون‌های مساجد استان یزد به مناسبت روز جهانی قدس/ از برگزاری مسابقات کتابخوانی تا اجرای سرود
فعاليت‌هاي کانون‌هاي مساجد استان يزد به مناسبت روز جهاني قدس/ از برگزاري مسابقات کتابخواني تا اجراي سرود
مدیر ستاد فهما استان یزد خبر داد؛

فعالیت‌های کانون‌های مساجد استان یزد به مناسبت روز جهانی قدس/ از برگزاری مسابقات کتابخوانی تا اجرای سرود

حجت‌الاسلام سالاري از برگزاري سلسله مسابقات کتابخواني به مناسبت روز جهاني قدس در استان يزد خبر داد و گفت: همچنين در اين راستا بچه‌هاي مسجد عضو در کانون‌ها به اجراي سرودهاي مختلف مرتبط با اين ايام مي‌پردازند.
شناسه خبر : 37257 تاریخ انتشار : ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۲:۰۳

حجت الاسلام «مظفر سالاری» در گفت وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان یزد؛ ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس؛  این روز را به عنوان نمادی از استکبار ستیزی جهانی توصیف کرد که از سوی امام خمینی (ره) در اذهان ماندگار شد.

 

مدیر ستاد فهما استان یزد افزود: امام راحل آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز جهانی قدس نامگذاری کرد تا جهانیان در خصوص کشتار بی رحمانه زنان و کودکان و مردم بی گناه فلسطین توسط رژیم اشغالگر قدس و صهینویسم بیدار شوند.

 

وی ادامه داد: با توجه به جایگاه مسجد در تنویر افکار عمومی نسبت به مساله قدس و همچنین بصیرت افزایی، کانون‌های فهما در استان یزد سلسله برنامه های مختلفی را تدارک دیده اند.

 

حجت الاسلام سالاری بیان کرد: اجرای گروه های سرود کانون های مساجد، برگزاری مسابقات کتابخوانی، مسابقه نقاشی ویژه کودکان با موضوع قدس از جمله این فعالیت ها محسوب می شود.

 

وی گفت: همچنین فضاسازی ویژه روز قدس و همچنین پخش سرودهای مرتبط با قدس و فلسطین از برنامه هایی است که از سوی کانون های مساجد و بچه های مسجد در استان یزد اجرایی می شود.